szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szegedi Antavo online marketing megoldásait 90 országban használják, munkájukra nemrég felfigyelt a Seedcamp befektetői hálózat, ami először eszközölt befektetést magyar projektbe.

A nemzetközi kapcsolatrendszer, az ingyenes üzleti szolgáltatások és a londoni - a Google épületében lévő - iroda mellé 50 ezer eurós, közel 15 millió forintos befektetést kapott az online promóciós megoldásokra fókuszáló magyar startup, az Antavo. A Seedcamp nemzetközi befektetési program történetében korábban három magyar startup is bejutott a versenyre, de a Joobili, a HealtMash és a Mixgar végül nem kapott befektetést.

A jelenleg világ 90 országában, 18 nyelven használt Antavo Promotion Builder lényege, hogy segítségével könnyen indíthatók internetes promóciós kampányok. Az Antavo más megoldásokkal szembeni előnye, hogy használatához nem szükséges informatikai tudás, a szükséges szövegek és képek megadása után a promóciók egyszerre jelenhetnek meg saját weboldalon és a Facebook felületén is.

A londoni kapcsolatépítés mellett a cég a fejlesztést továbbra is Magyarországon, Szegeden szeretné tartani.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!