HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mit adhat az értékesítő a vásárlók korában?

Az internet robbanásszerűen hódította meg a világot és hozta magával az egyre demokratikusabb és gyorsabb információelérést is. A vevő passzív befogadóból, aktív résztvevője lett a kereskedelmi folyamatoknak: keres, kérdez, tájékozódik, elképzel, megtervez, és persze vásárol. A termelés, elosztás és információ kora után eljött a vásárlók kora, ahol értékesítőnek a legfőbb konkurenciát maga a potenciális ügyfél jelenti. De vajon ez azt is jelenti, hogy nincs többé szükség az értékesítőkre? Aligha. Sőt! - Koncz Csaba írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

7 tipp a sikeres lead-aktiváláshoz

Friss statisztikák szerint, egy amerikai irodai dolgozó átlagban 121 emailt kap naponta és az átlagos kinyitási arány 34%. Ebben az áradatban könnyen elveszhet a mi értékesítési vagy kapcsolat felvétel céljából írott emailünk. Miként érhetjük el azt, hogy megkereséseink mégis célba érjenek?– Horváth Gábor írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?

Az világháló megjelenésével egy új közösség tagjai lettünk - az internetet használók közösségéé. Ebbe a közösségbe született aztán bele a Google, amivel új fogalmakat alkottunk az információ keresésére. Ennek megfelelően pedig vásárlási szokásaink is gyökeresen eltérnek a '90-es évek rutinjától. Ma már minden vásárlás első lépcsője az internet. Éppen emiatt mondta Koka Sexton amerikai véleményvezér hogy "a láthatóság = a lehetőség". – Bodnár Ákos, a Socialselling.hu alapítójának írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

UX tippek a jobb tartalom-stratégiáért

Lényegében egyik felhasználó sem a lenyűgöző designért vagy funkciókért jön a weboldalunkra. Talán ezek a tényezők felkeltik a figyelmüket, de elsősorban magáért tartalomért érkeznek, majd térnek vissza újra és újra. A felhasználói élmény és a tartalom-stratégia első ránézésre távoli területek, valójában mégis kéz a kézben járnak az előbbi cél érdekében - Boros Norbert írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Így ismerhetjük fel az ideális csapatjátékost

Munkáltatóként és HR-szakemberként egyaránt fontos, hogy olyan embereket válasszunk ki egy új team építésekor (vagy egy már meglévő megújításakor), akik képesek egy közös célért küzdeni: megvan bennük a csapatszellem. De hogyan deríthetjük ki, a jelöltek melyikéből válhat a legjobb csapattag? – Horváth Gábor írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hogyan lesz az IT-büdzséből marketing büdzsé?

Az adatok elemzése versenyelőnyt jelent, az IT-büdzsék áramlása a marketing felé tart, adatvédelmi szempontból pedig óriási különbség van felhő és felhő között. Grósz Judittal, a Microsoft marketing- és operatív igazgatójával a digitális világról és a vele járó változásokról beszélgettünk.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Így lehet az ötletből sikeres vállalkozás

Néhány évvel ezelőtt egy TED konferencián láthattunk egy rövid előadást, ahol Derek Sivers arról beszélt, hogy a vezető szerepe túl van dimenzionálva. Ha van is egy álmunk, az önmagában semmit nem ér, ha nem találunk követőkre. Amíg mások nem gondolják úgy, hogy érdemes csatlakozni hozzánk, addig vezetőként is csak magányos bolondok vagyunk. – Lévai Katalin írása

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Frissen kinevezett vezetők – kudarcra ítélve?

Az új vezetők 60%-a az első két évben alulteljesít. Ez azonban nem abból fakad, hogy képességeik gyengébbek lennének – sokkal inkább a mentorok és a képzések hiányának köszönhető. Hogyan segíthetjük vezetőként vagy HR-szakemberként a frissen kinevezetteket abban, hogy minél hamarabb beletanuljanak új szerepükbe?

HVG Szemináriumok & Konferenciák

A kreatív szervezeti kultúra alapkövei

A munkahelyi kreativitás támogatása közvetlenül hat cégünk versenyképességére – és ez az összefüggés nem csak a hagyományos értelemben vett kreatív szakmák esetében igaz! Fontos kérdés tehát: hogyan teremtsünk vezetőként az újításokat és az előremutató gondolkodásmódot támogató munkakörnyezetet alkalmazottaink számára?

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Ilyen a Z-generáció álommunkahelye

Néhány év, és új belépőkkel bővül a munkaerő-piac: ők a Z-generáció. A „bedrótozott nemzedékként” is ismert, 1995 után született fiataloknak a vérükben van a médiatechnológia ismerete, bámulatosan gyorsan szívják magukba a tudást, és mindennek utánanéznek – ez alól pedig jövőbeli munkaadójuk sem jelent kivételt. Cikkünkből kiderül, milyen a számukra ideális munkakörnyezet; ön pedig felmérheti, hogy vállalata vajon készen áll-e a munkavállalók új generációjának elkötelezésére.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

„Jó jelöltet felkutatni olyan, mintha kincskeresőset játszanánk”

A HR-szakemberek köreiben egyre elterjedtebb a sourcing, azaz a jelöltek online felkutatása. A sourcing rendkívül összetett folyamat, amely nem ér véget a szakmai információk többcsatornás (online, mobilalkalmazások és telefonhívások segítségével történő) kibányászásával, hanem magában foglalja a konkrét kapcsolatfelvételt is a jelöltekkel. Irina Shamaeva, a Brain Gain Recruiting alapítója mesélt arról, hogyan válhat valaki a módszer mesterévé.

1 2 3

Az oldalon elhelyezett tartalom a HVG Szemináriumok & Konferenciák közreműködésével jött létre, amelynek előállításában és szerkesztésében a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.