E.ON

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

Andrássy Uni

Nem dívik a kézcsók, és még pár jó tanács, hogy profin tárgyalhasson Németországban

A német munkaügyi hivatal adatai szerint nagyjából 90 ezer magyar dolgozhat jelenleg Németországban, családtagokkal együtt pedig akár kétszer ennyi honfitársunk is élhet kint. Ha ehhez hozzávesszük, hogy sokan csak alkalomadtán járnak üzleti úton az országban, akkor nem túlzás azt állítani, hogy egyszerre több százezer magyar tárgyal, üzletel és próbál állásinterjún érvényesülni Némethonban.

Invitel

Hatékonyabban szeretne online kommunikálni vevőivel? Így tegye!

Sok magyar kisvállalkozás a szűkös anyagi erőforrások miatt nem kommunikál hatékonyan ügyfeleivel vagy nincs is jelen az online világban, pedig ez nem pusztán pénz kérdése. Ha ezt a néhány tippet és szabályt betartja, jelentősen növelheti cége internetes jelenlétét és ezáltal javíthat megítélésén is.

Generali

Ki nem találná, hogy mitől félnek legjobban a magyarok

Hajlunk arra, hogy lebecsüljük a körülöttünk lévő veszélyeket és arra is, hogy túlbecsüljük a tapasztalataink jelentőségét. De jól megválasztott életstratégiákkal számtalan bajt megelőzhetünk, és tudatosabb, félelemmentesebb életet élhetünk.

Adózóna

Revizor a kapuknál – avagy hogyan jöhetünk ki legjobban egy adóellenőrzésből?

Összeszorul a gyomrunk, bármilyen nem várt levél érkezik a NAV-tól, főleg, ha adóellenőrzést helyeznek kilátásba. Azt érezzük, hogy hiába próbáltunk minden szabályt betartani, „azért jönnek, hogy megbüntessenek.” Pedig nem kellene rettegnünk a hatóságtól, ha felkészülünk, ugyanúgy, mintha egy tárgyalásra érkezne az üzleti partnerünk. És igen, itt is komoly profitot bukhatunk, ha nem sül el jól a biznisz.

Mercedes-Benz

Egyre olcsóbbak és egyre tovább bírják - Infografikán mutatjuk az e-autó trendeket

A tervek szerint 2020-ra 30 ezer környezetkímélő autó járja majd a magyar utakat. Ez egy szép cél, de magvalósításához évente 7500 elektromos vagy hibrid gépjárművet kellene értékesíteni. Hazánkban egyelőre 1300 zöldrendszámos autó van forgalomban, és évente alig több mint 100 villanyautót – azaz tisztán elektromos hajtással működőt – adnak el.

Michelin

Akkor lesz elégedett a téli gumijával, ha ezeket betartja

Összegyűjtöttük a téli autózással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat az autó megfelelő felkészítésétől a vezetéstechnikai trükkökig, és elmagyarázzuk azt is, mikor és kinek lehet indokolt a négy évszakos abroncsok használata, és ki használjon mindenképpen téli gumit.

De'Longhi

Nincs capuccino délelőtt 11 után!

Eszpresszó, tejhab, a tejhab tetejére egy kevés fahéj vagy csokoládé reszelék, és már kész is. Egyszerűen hangzik, ugye? De mi kell a tökéletes capuccinóhoz, és hogyan fejlődött ez a sokak által kedvelt kávéfajta azzá, ahogy ma ismerjük?

Mercedes-Benz

Kiszámoltuk, hány év alatt térül meg, ha elektromos flottára vált

Kár szépíteni, eddig maximum marketing célból gondolkoztak el a vállalkozások teljesen elektromos flottán. A magasztos célokat - mint a környezet megóvása és a tisztább városi levegő elérése - darabokra törték a piszkos anyagiak, mivel az e-autók drágábbak hagyományos társaiknál. Az új állami támogatási rendszer azonban változtathat ezen, jelentősen csökkentve a megtérülési időt, a zöld rendszámmal pedig egy flotta esetében százezreket spórolhatunk az ingyenes parkolással.

CIB Bank

Azt gondolja, ön dönti el, mikor mit vásárol? Téved

Mindenkinek van tapasztalata a vásárlási szokások gyors átalakulásáról, de ez semmi ahhoz a rohamos fejlődéshez képest, ami személyre szabottá, izgalmassá és szórakoztatóvá teszi a pénzköltést egyre több üzletben. E trend mögött pedig azok a technológiai fejlesztések és beruházások állnak, amelyek a legfontosabb versenytényezők közé léptek elő a szektorban.

T-Systems

Hatékonyabb munkatársakat szeretne? Adjon nekik céges mobilt!

Az okostelefon-használat növeli a munkavállaló teljesítményét és munkája hatékonyságát, ösztönzőleg hat és segít megteremteni az ideális munka-magánélet egyensúlyt is. Egyebek mellett ez derült ki abból az amerikai kutatásból, melynek apropóján szakértő segítségével térképeztük fel a hazai üzleti trendeket is.

1 2