HVG Extra Business Business magazin

Az ellenállhatatlan ajánlat 3+1 lépésben

Hogyan érjük el, hogy az ajánlatunk visszautasíthatatlan legyen a célcsoport számára? Aki bonyolult és titokzatos furfangra számít, meg fog lepődni: a várva várt igenhez három egyszerű lépésen keresztül vezet az út.

HVG Extra Business Business magazin

Mi tesz vonzóvá egy céget? Meg fog lepődni!

Számos iparágban többé-kevésbé megjósolható, hogyan alakul majd a piac 2020-ban. A HR szakma ugyanakkor nem tartozik ezek közé, a robbanásszerű változás ugyanis senkit és semmit nem hagy változatlanul még rövid távon sem.

HVG Extra Business Business magazin

És ön kattintana erre a cikkre?

Az újságírók fiókjába érkező napi kétszáz e-mail közül nehéz kitűnnie egy vállalkozásnak. Gyárátadás, termékbemutató, új vezérigazgató – hogyan írjunk ezekről úgy közleményt, hogy az meg is jelenjen?

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan szerezzük vissza a kontrollt a rólunk folyó beszélgetések felett?

A megnyerő tartalom segíthet pozitív irányba befolyásolni a márkáról szóló beszélgetéseket, és ezzel a cégek a kontrollnak legalább egy kis szeletét visszaszerezhetik az önjáróvá vált online felületeken – mutat rá Andrew Canter, a Branded Content Marketing Association (BCMA, Márkázott Tartalmak Marketingszövetsége) globális ügyvezetője. Interjú.

HVG Extra Business Business magazin

Ismerje meg az embert, aki a palimadarak védőszentjének állt

„Amióta az eszemet tudom, balek vagyok, könnyű prédája mindenféle házalónak, adománygyűjtőnek és üzletkötőnek” – indítja a Hatás című könyvét Robert B. Cialdini amerikai pszichológus. Mindenesetre az együttműködést célzó befolyás és az ilyen hatás alá kerülő emberek tanulmányozása után alapművet írt.

HVG Extra Business Business magazin

Tudja meg, milyen manipulációs fegyverekkel lőnek önre!

A fogyasztók manipulálása egyre tudományosabb alapokon nyugszik, hála az univerzum talán legkomplexebb struktúrája, az agy folyamatos feltérképezésének. Ennek köszönhetően a neuromarketing is egyre hangosabban követel magának helyet a megszokott befolyásolási technikák között.

HVG Extra Business Business magazin

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.

HVG Extra Business Business magazin

Mit hoz a jövő? Kinek kell féltenie az állását?

Martin Ford neves jövőkutatóval a munka és a gazdaság jövőjéről, az egyenlőtlenségről és az alapjövedelemről, valamint robotok által készített hamburgerekről beszélgettünk, amiket hamarosan talán már nem lesz kinek megennie.

HVG Extra Business Business magazin

Milyen ügyekben kérnek segítséget a civilek?

A civil szervezetek közel negyede elsősorban a marketingtámogatás iránt érdeklődik egy friss kutatás eredményei alapján. A felmérésből kiderül az is, hogy nemzetközileg minden harmadik pro bono program elindítása a kereskedelmi bankoknak köszönhető.

HVG Extra Business Business magazin

"Önmagunknak lenni nagyon örömteli és megnyugtató dolog"

Miért elengedhetetlen, hogy egy vezető empatikus legyen? Miként kapcsolhatjuk ki a fejünkben a kritikus hangot? Mi kell ahhoz, hogy valódi önmagunk lehessünk? Többek között ezekről kérdeztük John Leary-Joyce-t, az Academy of Executive Coaching elnökét, akinek Gestalt-coaching a gyakorlatban – A termékeny üresség felfedezése című könyve nemrég magyarul is megjelent.

HVG Extra Business Business magazin

Döntéshozatal Top Gun módra

Amikor a Top Gun című film Tom Cruise által alakított, Maverick nevű karaktere egy F14-es pilótafülkéjében ülve bemutatott az ellenséges pilótának, örökre bevéste magát a laza pilóta szerepében az emberek emlékezetébe. Arról viszont csak kevesen tudnak, hogy az általa megtestesített figura hasznos döntéshozatali módszert alkalmazott.

HVG Extra Business Business magazin

Így vezet meg minket az agyunk nap mint nap

Kognitív torzítások, helytelen heurisztikák és logikai tévedések tucatjai befolyásolják cselekedeteinket nap mint nap. Az Urbanlegends.hu cikke azokat a "főbűnösöket" mutatja be, amelyek hozzájárulhatnak ahhoz, hogy áldozatul essünk a kamuhíreknek.

1 2 3 4 5 6 7
14

A címlapról ajánljuk