Nem akar megfulladni a szemétben? Ezt a 3 tanácsot tartsa be!
Business magazin

Nem akar megfulladni a szemétben? Ezt a 3 tanácsot tartsa be!

Nem kell egyik napról a másikra Zöld Hőssé válnunk, fokozatossággal is lehetünk tudatosak. Egyszerre mindig csak egy környezetbarát megoldással próbálkozzunk, majd annak rutinná válása után jöhet a következő kis lépés. Cikkünkben három egyszerű tippet mutatunk be.

HVG Extra Business Business magazin

Van egy szuper ötlete? Az önmagában édeskevés!

Támadhat valakinek pompás ötlete, de ha nem tud rávenni másokat, hogy pénzt fektessenek az elképzelésébe, az egész nem ér semmit – mutat rá Carmine Gallo kommunikációs szakember, aki szerint az igazán jó történetek megtalálásához vállalnunk kell a múltunkat.

HVG Extra Business Business magazin

Nem akar megfulladni a szemétben? Ezt a 3 tanácsot tartsa be!

Nem kell egyik napról a másikra Zöld Hőssé válnunk, fokozatossággal is lehetünk tudatosak. Egyszerre mindig csak egy környezetbarát megoldással próbálkozzunk, majd annak rutinná válása után jöhet a következő kis lépés. Cikkünkben három egyszerű tippet mutatunk be.

HVG Extra Business Business magazin

A szájba rágott üzenetek korának vége

Újgenerációs reklámügynökségek vezetői szakembereit kértük arra, magyarázzák el: hol van a helye, és hogyan épül be a munkájukba a régi-új szakmai csodafegyver, a történetmesélés.

HVG Extra Business Business magazin

Mi haszna egy újszülött csecsemőnek? És a történeteknek?

Közel két és fél évszázada, hogy az első hidrogénnel hajtott léghajó levegőbe emelkedésekor megkérdezték a jelenlévő Benjamin Franklint: „Mi haszna van egy léghajónak?” Franklin visszakérdezett: „Miért, mi haszna van egy újszülött csecsemőnek?” Ezt a példatörténetet folytatja a további kérdés: mi hasznuk a történeteknek?

HVG Extra Business Business magazin

Tíz dolog, amiért megéri apának lenni

A gyermektelen férfiak zöme, ha valóban tudná, mivel jár az apaság, talán sohasem vállalna gyermeket. A gyakorló apák többsége pedig visszatekintve tragédiaként értékelné, ha gyermek nélkül kellett volna eltöltenie az életét. Az ellentmondásra a férfiak személyiségfejlődése ad választ.

HVG Extra Business Business magazin

Ön hisz a mesében? A cégek egyre inkább

Számos informatikai vállalkozás eljut a felismerésig, hogy rendkívüli kihívás akár csak kicsit is érdekfeszítően beszélni a cég tevékenységéről. Architektúráktól, rendszerintegrációtól kevesen rágják le a körmüket izgalmukban, az SAP ezt felismerve hajtott végre paradigmaváltást a sztorizás fókuszba állításával.

HVG Extra Business Business magazin

Sikeres vállalkozást vezetni a világot járva? A digitális nomádok megpróbálják!

Budapesten találkoztak egymással a világ digitális nomádjai és persze azok, akik szerettek volna inspirációt szerezni, tanácsokat kapni, hogyan alakítható ki ez a sokak által vágyott életforma: járni a világot éveken át, egyetlen laptopról megteremtve az ehhez szükséges egzisztenciát. Kun Estelával, a Freedom Summit ötletgazdájával beszélgettünk a konferencia egyik szünetében.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan csalogatnak be a márkák a történeteikkel?

A könnyen befogadható történeteket a cégek gyakran használják értékeik, vállalati kultúrájuk, jövőképük és termékeik bemutatásához. A történetek segíthetnek egy-egy brandet pozícionálni a piacon, márkahűséget építeni, vagy egyszerűen csak az ismertséget és az értékesítési számokat növelni. Hat vállalati példán mutatjuk be a sztorik felhasználását a márkaépítésben.

HVG Extra Business Business magazin

„Vágyom olyan társadalomban élni, ahol a civilek képesek megvalósítani, amit szeretnének”

A kilencvenes évek közepén nekiállt, és elkezdte felépíteni az önkéntesség párhuzamos világát, ami mára kézzel fogható valósággá vált. E munkája során szerzett tapasztalatai jól jöttek akkor is, amikor néhány éve a pro bono publico gyakorlatának magyarországi meghonosításába fogott. A kihívás és lelkesedése legalább akkora, mint húsz évvel ezelőtt. F. Tóth András portréja.

HVG Extra Business Business magazin

Új biznisz, új élet: újgenerációs pénzkereseti ötletek

A technológiai fejlődésnek köszönhetően életünk jelentős változásokon ment keresztül az utóbbi évtizedben. Az egyre kevésbé hatékony klasszikus vállalkozási modellekkel szemben mindinkább újgenerációs modellek nyernek teret, amelyek sok mindenben ellentmondanak a régi iskolának. Íme három vállalkozási ötlet újgenerációs, pénztermelő vállalkozás felépítéséhez.

1 2 3 4 5 6 7
13

A címlapról ajánljuk