Így engedik szabadjára alkalmazottaik energiáját a nagyok
Business magazin

Így engedik szabadjára alkalmazottaik energiáját a nagyok

Nem olyan könnyű megoldani, hogy a munkavállalók kreativitása a felszínre jöjjön, és a szervezet számára hasznot hajtson. A HVG Extra Business által megkérdezett cégek sok energiát fordítanak a bátorításra, hogy dolgozóik szabadon engedhessék gondolataikat.

HVG Extra Business Business magazin

5 tipp arra, hogyan ne befolyásoljunk a munkahelyen

Tanácsok garmadáját olvashatjuk különféle befolyásolási módszerekről, amelyek bevetésével megolajozhatjuk a sikerhez vezető utat. Arról viszont már kevesebb szó esik, hogy a könnyebb út választásával olykor megüthetjük a bokánkat. Mutatunk öt olyan példát, amikor befolyásolási törekvésünk fordítva sülhet el.

HVG Extra Business Business magazin

Az ellenállhatatlan ajánlat 3+1 lépésben

Hogyan érjük el, hogy az ajánlatunk visszautasíthatatlan legyen a célcsoport számára? Aki bonyolult és titokzatos furfangra számít, meg fog lepődni: a várva várt igenhez három egyszerű lépésen keresztül vezet az út.

HVG Extra Business Business magazin

Mi tesz vonzóvá egy céget? Meg fog lepődni!

Számos iparágban többé-kevésbé megjósolható, hogyan alakul majd a piac 2020-ban. A HR szakma ugyanakkor nem tartozik ezek közé, a robbanásszerű változás ugyanis senkit és semmit nem hagy változatlanul még rövid távon sem.

HVG Extra Business Business magazin

És ön kattintana erre a cikkre?

Az újságírók fiókjába érkező napi kétszáz e-mail közül nehéz kitűnnie egy vállalkozásnak. Gyárátadás, termékbemutató, új vezérigazgató – hogyan írjunk ezekről úgy közleményt, hogy az meg is jelenjen?

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan szerezzük vissza a kontrollt a rólunk folyó beszélgetések felett?

A megnyerő tartalom segíthet pozitív irányba befolyásolni a márkáról szóló beszélgetéseket, és ezzel a cégek a kontrollnak legalább egy kis szeletét visszaszerezhetik az önjáróvá vált online felületeken – mutat rá Andrew Canter, a Branded Content Marketing Association (BCMA, Márkázott Tartalmak Marketingszövetsége) globális ügyvezetője. Interjú.

HVG Extra Business Business magazin

Ismerje meg az embert, aki a palimadarak védőszentjének állt

„Amióta az eszemet tudom, balek vagyok, könnyű prédája mindenféle házalónak, adománygyűjtőnek és üzletkötőnek” – indítja a Hatás című könyvét Robert B. Cialdini amerikai pszichológus. Mindenesetre az együttműködést célzó befolyás és az ilyen hatás alá kerülő emberek tanulmányozása után alapművet írt.

HVG Extra Business Business magazin

Tudja meg, milyen manipulációs fegyverekkel lőnek önre!

A fogyasztók manipulálása egyre tudományosabb alapokon nyugszik, hála az univerzum talán legkomplexebb struktúrája, az agy folyamatos feltérképezésének. Ennek köszönhetően a neuromarketing is egyre hangosabban követel magának helyet a megszokott befolyásolási technikák között.

HVG Extra Business Business magazin

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.

1 2 3 4 5 6 7
15

A címlapról ajánljuk