HVG Extra Business Business magazin

Hogyan építsünk bizalmat?

Ha megismerjük viselkedésünk mozgatórugóit, növelhetjük csapatunkban a bizalom és az együttműködés kialakulásának esélyét, a cég iránti lojalitást, továbbá erősíthetjük a vállalati kultúrát. Tudományos kísérletek az együttműködésről.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan spóroljuk meg a marketingbüdzsé fölösleges felét?

Az utóbbi tíz évben az üzleti szektor szereplőinek egymás közötti magatartása sokat változott, és amelyik vállalat nem alkalmazkodik az új trendekhez, könnyen lemaradhat a versenyben. Íme néhány tendencia, amit nem árt figyelembe venni a céges marketingstratégia készítésénél.

HVG Extra Business Business magazin

Milyen hatással van a munkahelyi pletyka a cég működésére?

Minél kiterjedtebb a munkahelyi pletyka, annál inkább kel önálló életre. Alulról szerveződő módon alakítja ki saját útjait, egyben feladatokat vesz át a formális vezetői kommunikációtól. Cikkünkben megmutatjuk, miként befolyásolhatja egy vállalat működését a pletyka.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan változtatta meg a világot a szögesdrót feltalálása?

Hogyan formálják a találmányok a gazdaságot? – teszi fel a kérdést új könyvében Tim Harford közgazdasági újságíró. Cikkünkben a szögesdrót Amerikára - és az ország későbbi befolyását tekintve az egész világra - gyakorolt hatása kerül terítékre.

HVG Extra Business Business magazin

Milyen az élet a gigászi közösségi oldalakon túl?

Facebook, Instagram és YouTube – ezek a véleményvezérek legismertebb platformjai. Cikkünkben azokat a lehetséges oldalakat mutatjuk be, amelyeken bárki népszerű megmondóemberré válhat némi kreativitással és sok szorgalommal.

HVG Extra Business Business magazin

Fontos, hogy a munkavállalók legyenek nyitottak a többiek ötleteire

Az előrelátó cégek felismerték: a munka során keletkező tudásanyagot érdemes szervezett keretek közé csatornázni, így a munkatársak fejében összegyűlt tapasztalatot akkor sem kell nélkülözni, ha az adott szakértő esetleg már nem elérhető a cég számára. A tudásmegosztásban élenjáró cégeket kérdeztünk módszereikről, eszközeikről.

1 2 3 4 5 6 7
21

A címlapról ajánljuk