Az ellenállhatatlan ajánlat 3+1 lépésben
Business magazin

Az ellenállhatatlan ajánlat 3+1 lépésben

Hogyan érjük el, hogy az ajánlatunk visszautasíthatatlan legyen a célcsoport számára? Aki bonyolult és titokzatos furfangra számít, meg fog lepődni: a várva várt igenhez három egyszerű lépésen keresztül vezet az út.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan csalogatnak be a márkák a történeteikkel?

A könnyen befogadható történeteket a cégek gyakran használják értékeik, vállalati kultúrájuk, jövőképük és termékeik bemutatásához. A történetek segíthetnek egy-egy brandet pozícionálni a piacon, márkahűséget építeni, vagy egyszerűen csak az ismertséget és az értékesítési számokat növelni. Hat vállalati példán mutatjuk be a sztorik felhasználását a márkaépítésben.

HVG Extra Business Business magazin

„Vágyom olyan társadalomban élni, ahol a civilek képesek megvalósítani, amit szeretnének”

A kilencvenes évek közepén nekiállt, és elkezdte felépíteni az önkéntesség párhuzamos világát, ami mára kézzel fogható valósággá vált. E munkája során szerzett tapasztalatai jól jöttek akkor is, amikor néhány éve a pro bono publico gyakorlatának magyarországi meghonosításába fogott. A kihívás és lelkesedése legalább akkora, mint húsz évvel ezelőtt. F. Tóth András portréja.

HVG Extra Business Business magazin

Új biznisz, új élet: újgenerációs pénzkereseti ötletek

A technológiai fejlődésnek köszönhetően életünk jelentős változásokon ment keresztül az utóbbi évtizedben. Az egyre kevésbé hatékony klasszikus vállalkozási modellekkel szemben mindinkább újgenerációs modellek nyernek teret, amelyek sok mindenben ellentmondanak a régi iskolának. Íme három vállalkozási ötlet újgenerációs, pénztermelő vállalkozás felépítéséhez.

HVG Extra Business Business magazin

A valóság vagy a fantázia szüli a jó sztorikat?

„Hogy tud ez az író ilyen érdekes sztorikat kitalálni?” – csodálkozunk rá sokszor egy-egy jó könyvre, színdarabra vagy filmre. És tényleg, hogyan? Az író csak ül, esetleg pipázik a foteljében, miközben hosszú szakállát simogatja? Mert az író persze komoly férfi, és addig töri a fejét, amíg egyszer csak isteni szikraként ki nem pattan a fantáziájából egy jó történet. Vagy ez maga is csak hatásos mese volna? Hidas Judit írása.

HVG Extra Business Business magazin

Vállalkozik? Íme 3 fontos tanács, amivel hatással lehet a világra!

Míg a kilencvenes években a vállalkozó szót nagyjából az ügyeskedő csaló szinonimájaként értelmeztük, mára felismertük, hogy a vállalkozók aktív részesei társadalmunk szövetének. Hovanyecz Tamás cikkében azt a SocialFokus kollektívát mutatja be, amely azon munkálkodik, hogy terjessze a közösségre ható vállalkozások fontosságának gondolatát.

HVG Extra Business Business magazin

A jövő kapucnis bankárai a menekülteken is segítenének

Milyen a jövő bankára? Például öltöny helyett kapucnis pulóvert visel, és jobbá akarja tenni a világot. Virtuális pénztárca diákoknak, digitális pénzügyi tervező, bankszámla menekülteknek – három magyar pénzügy-technológiai (fintech) programot mutatunk be.

HVG Extra Business Business magazin

Most akkor kell-e félnünk attól vagy sem, hogy elveszik a munkánkat?

A negyedik ipari forradalom gyökeres átalakulást hozhat a munkaerőpiacon is: a robotok, az algoritmusok és a mesterséges intelligencia elterjedése már az egyetemi végzettségű munkavállalók állásait is fenyegeti. Ha nem készülünk fel, a középosztály eltűnik, a jövedelemegyenlőtlenség tovább nő, sőt - mivel a munkavállalók egyben fogyasztók is - a piacgazdaság a ma ismert formájában fenntarthatatlan lesz - véli Martin Ford jövőkutató.

HVG Extra Business Business magazin

Tanuljon meg mesélni, és nem lesz gondja az eladással!

Az internet és a digitális technológiák térhódításával a történetmesélés újra felkapott reklámeszközzé vált, hatékony segítséget nyújtva a brandépítéshez vagy a termékek megkedveltetéséhez. Íme néhány innovatív példa a legnagyobb autómárkák eszköztárából.

HVG Extra Business Business magazin

Nyelvet tanulna? Próbálja ki ezeket az appokat!

A mobilon és weben elérhető nyelvtanulás már jócskán túllépett a digitális szótárfüzet szintjén, a szavak magolásán túl komplexebb lehetőségeik vannak a tanulni vágyóknak. Sőt a legtöbb szolgáltatás már a motivációra is figyel.

HVG Extra Business Business magazin

Így vásárolunk új autót. Ön melyik csoportba tartozik?

Autót venni nem könnyű, még abban a szerencsés esetben sem, ha a pénz nem számít. Cikkünkben tipikus autóvásárlói megközelítéseket mutatunk be – előbb-utóbb mindenki magára ismer majd. Bármelyik csoportba tartozunk is, ne feledjük: magunknak, nem pedig a szomszédnak veszünk autót.

1 2 3 4 5 6 7
14

A címlapról ajánljuk