HVG Extra Business Business magazin

Egykor dülöngélt, ma még az edzéseit is ezrek nézik. Mivel jobb a többieknél az NBA James Bondja?

A kosárlabda sokat változott a „feltalálása” óta eltelt 125 évben, de néhány ökölszabály érvényben maradt. Aki hatékonyan akart játszani, azt kockáztatta, hogy a nézők elalszanak az unalomtól; aki viszont a látványos megoldásokra szavazott, búcsút inthetett a hatékonyságnak. Fantasztikus teljesítményével ezt törölte el Steph Curry, a Golden State Warriors irányítója.

HVG Extra Business Business magazin

Ezért olyan magas a magyar rezsi. Mit tehetünk?

Kisebb költségből nagyobb kényelmet – e látszólag megoldhatatlan feladat magasodik a honi lakástulajdonosok többségének feje fölé. Pedig az energiahatékonyság növelésében sokat segíthet már annak a felismerése is, hogy a folyamat lépésről lépésre haladva is kivitelezhető.

HVG Extra Business Business magazin

Így cselezzük ki agyunkat a siker érdekében!

Dizájnerként Stefan Sagmeister újszerű módon közelíti a kreativitás kérdését. A Tartsuk kézben hétköznapjainkat! című könyv szerzőinek adott interjúban arról beszél, hogy agyunk meghackelése miként vezethet nagy felismerésekhez.

HVG Extra Business Business magazin

Félelmetes helyek, ahol az ember még egy rendőri ellenőrzésnek is örül

Az ember akkor tudja meg, milyen igazán egyedül lenni, amikor minden civilizációtól távol, társ nélkül kell átkelnie úttalan utakon. Gbúr Ádám Kína-kutató két és fél hónapig ült motoron, hogy bejárja az Ázsiát és Európát összekötő egykori Selyemutat, és közben rájöjjön, mi a fontos az életben.

HVG Extra Business Business magazin

5 híresség, akiknek nem mindegy, mi történik a világgal

A klímaváltozás tényének beismerése hatalmas gazdasági és politikai érdekeket sértett. Az utóbbi évtizedben azonban a közgondolkozás átalakult, nem utolsósorban azoknak a véleményvezéreknek köszönhetően, akiknek az üzeneteivel a tömegek érzelmileg is azonosulni tudtak.

HVG Extra Business Business magazin

"Soha ne próbálj meg rávenni semmire!"

Bár a korszerű technológiák valóban forradalmasították, a manapság oly felkapott marketingmódszer, a tartalommarketing ugyanazt célozza, mint dédapáink idején: nem eladni akar, hanem a lehetséges vevőknek segít vásárolni.

1 2 3 4 5 6 7 8
A címlapról ajánljuk