HVG Extra Business Business magazin

"Nem nézheti az ember sokáig közelről az alkotását"

Vannak, akiket a nyomás egyedi, izgalmas alkotásokra ösztönöz, másokat inkább blokkol és akadályoz a munkában. A HVG Extra Business cikksorozatának második részében Szombat Éva fotós mesél a kreativitás és a maximalizmus kapcsolatáról.

HVG Extra Business Business magazin

„A tökéletesség szubjektív dolog”

Vannak, akiket a nyomás egyedi, izgalmas alkotásokra ösztönöz, másokat inkább blokkol és akadályoz a munkában. A HVG Extra Business cikkében a reklámbizniszben dolgozó Kenczler Marci mesél a kreativitás és a maximalizmus kapcsolatáról.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan legyünk kreatívak, amikor ég a ház?

Az üzleti életben egyre inkább előtérbe kerül a kreativitás fejlesztése, hiszen a szervezeteket nap mint nap új kihívások érik. A régi jól bevált módszerek már nem működnek, ezért a cégeknek folyamatosan új megoldásokra kell törekedniük.

HVG Extra Business Business magazin

„Amikor megnyílsz valamire, akkor megtörténik”

Nicky Almásy pályafutását újságíróként kezdte, szövegekből inspirálódik, erős képzeletvilága élesen beszűrődik a valóságába. Ma már fotói Ázsia felszín alatti világát dokumentálják. A városokról vallott a HVG Extra Businessnek, amelyeket kapcsolatokként él meg.

HVG Extra Business Business magazin

Így engedik szabadjára alkalmazottaik energiáját a nagyok

Nem olyan könnyű megoldani, hogy a munkavállalók kreativitása a felszínre jöjjön, és a szervezet számára hasznot hajtson. A HVG Extra Business által megkérdezett cégek sok energiát fordítanak a bátorításra, hogy dolgozóik szabadon engedhessék gondolataikat.

HVG Extra Business Business magazin

Egy rendszer, amelyhez mindenki hozzáteheti a magáét

A közösség ereje, a hozzáférés lehetősége és a megosztás igénye alapvetően átformálja mind fogyasztási szokásainkat és a szellemi tulajdonról való gondolkodásunkat, mind pedig a korábbi dizájntendenciákat. Ma egy jobb számítógéppel és netkapcsolattal bárki alkotóvá válhat.

HVG Extra Business Business magazin

10+1 magyar vállalkozás, amelynek sikerében döntő szerepet játszik a dizájn

A fiatal generációk számára már egyértelmű, hogy márkájuk létrehozása során nem elsősorban a hazai piacra kell lőniük. Egyre több induló magyar márka ismeri fel, hogy a nemzetközi piacot hibátlan termékkel, jó dizájnnal, tökéletes szolgáltatással, illetve profi kommunikációval lehet bevenni. E tudatosság gyakran nem is eredménytelen: számos hazai márka ismert ma már világviszonylatban is, részben a dizájn tudatos használatának köszönhetően.

HVG Extra Business Business magazin

A hatás pszichológiájának 5 emlékezetes epizódja

Hogyan irányható az emberi viselkedés? Milyen kapcsolat van az érzés és a gondolat, valamint a hatalom és az engedelmesség között? És e kérdéseket kik és hogyan kutatták a korai időkben? A pszichológia nagykönyvéből válogattunk érdekes és mérföldkő jellegű pszichológiai kutatások közül.

HVG Extra Business Business magazin

Hét emlékezetes film a kreativitási krízisről

Egy bértollnok szürreális kálváriája, két testvér ambivalens viszonya, az alkotó ember kudarctól rettegésének mozgóképes allegóriája, egy kétezerötszáz oldalas könyv története - többek között e történeteket eleveníti meg a HVG Extra Business filmajánlója.

HVG Extra Business Business magazin

Kemény Dénes: „Mindenki egyformán fontos a győzelemhez”

Az üzleti vállalkozásokhoz hasonlóan a sportkluboknak is számos versenytársat kell legyőzniük a sikerhez. Egyik sem lehetséges jó vezető nélkül. Kemény Dénes 16 éven keresztül irányította a magyar vízilabda-válogatottat, amellyel három olimpiai aranyat és megannyi más világversenyt nyert. Interjú.

1
4 5 6 7 8
21

A címlapról ajánljuk