HVG Extra Business Business magazin

„A munka volt az életünk” – Házaspárok, akik egymást húzták a csúcs felé

Feltétlenül magányos harcos-e a zseni, vagy körülveszi őt valamiféle támogató közeg? Állhat-e sikeres nő mellett a férj, hogy a párja megvalósíthassa az álmait? A HVG Extra Business cikkében három olyan párkapcsolatot mutatunk be, ahol az egyik vagy mindkét fél kiemelkedőt alkotott, kölcsönösen tisztelték egymást, és nem okozott konfliktust számukra az sem, ha a nő ért el nagyobb sikereket.

HVG Extra Business Business magazin

Dizájn témában inspirálódna? Mutatunk 10 véleményvezért

A dizájn témája rendkívül szerteágazó, ráadásul maga a terület is folyamatosan változik. A HVG Extra Business cikkében Osvárt Judit, a Design Hét Budapest projektvezetője, a Magyar Formatervezési Tanács tagja ajánl olyan forrásokat, ahonnan tájékozódni, inspirálódni a leginkább érdemes.

HVG Extra Business Business magazin

Mennyibe kerül egy 360 fokos kamera? Az attól függ, mit akarunk vele

Egyelőre inkább csak játékszernek tekinthetők a 360 fokos kamerák abban az árkategóriában, amelyet az átlagfelhasználók még szívesen megfizetnek. A különleges fotók és videók világába már 50 ezer forintból bele lehet kóstolni, de az igazán profi gépekért ennek sokszorosát is elkérik.

HVG Extra Business Business magazin

Borbély Alexandra: „Félek, hogy soha többé nem lesz ilyen tökéletes és minőségi munka az életemben”

Enyedi Ildikó Testről és lélekről című filmje Mária, az olykor bántóan őszinte minőségi ellenőr és új főnöke, a mészárszéket vezető Endre különös kapcsolatát mutatja be. Az alkotásban nyújtott szerepéért az Európai filmdíjak tegnapi gálaestjén Borbély Alexandra átvehette a legjobb női főszereplőnek járó díjat. Ennek apropóján idézzük fel a HVG Extra Business korábbi, vele és a film rendezőjével készült páros interjúját.

HVG Extra Business Business magazin

A márka nem csak az, amit állít magáról

Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?

HVG Extra Business Business magazin

Mit tehet egy vezető a gyorsan változó üzleti környezetben?

Az utóbbi évtizedekben hatalmas iparág fejlődött ki annak a vállalati igénynek a kielégítésére, hogy a cégek bürokratikus rendszerük megőrzése mellett kellő rugalmasságra is szert tegyenek az innovációs folyamatok menedzseléséhez. A HVG Extra Business szerzője a Magyar Honvédségnél és a NATO berkeiben szerzett tapasztalatait ülteti át az üzleti életbe.

HVG Extra Business Business magazin

5 tipp arra, hogyan ne befolyásoljunk a munkahelyen

Tanácsok garmadáját olvashatjuk különféle befolyásolási módszerekről, amelyek bevetésével megolajozhatjuk a sikerhez vezető utat. Arról viszont már kevesebb szó esik, hogy a könnyebb út választásával olykor megüthetjük a bokánkat. Mutatunk öt olyan példát, amikor befolyásolási törekvésünk fordítva sülhet el.

HVG Extra Business Business magazin

Az ellenállhatatlan ajánlat 3+1 lépésben

Hogyan érjük el, hogy az ajánlatunk visszautasíthatatlan legyen a célcsoport számára? Aki bonyolult és titokzatos furfangra számít, meg fog lepődni: a várva várt igenhez három egyszerű lépésen keresztül vezet az út.

HVG Extra Business Business magazin

Mi tesz vonzóvá egy céget? Meg fog lepődni!

Számos iparágban többé-kevésbé megjósolható, hogyan alakul majd a piac 2020-ban. A HR szakma ugyanakkor nem tartozik ezek közé, a robbanásszerű változás ugyanis senkit és semmit nem hagy változatlanul még rövid távon sem.

1
5 6 7 8 9
21

A címlapról ajánljuk