Négy 2.2 CDTI automata Antarával, két 2.0 CDTI 4x4 Insigniával és egy új 250 lovas 2 literes turbó benzines 4x4-es Insigniával fedeztük fel Tokajt, pontosabban a mádi medencét és Tarcalt. Az Antara a Hegyalján, az Insignia inkább az autópályán bizonyított, ám mindkettőnek vannak gyenge pontjai is.

Képek a menetpróbáról az Autómenedzser.hu autós portálon.
©

I. N. Autó

Vezettük az új Opel Antarát

Megújult az Opel Antara, némelyik változatát kimondottan élvezetes is vezetni, ám kérdés, elégséges-e mindez az üdvösséghez. Vagyis ahhoz, hogy az Opel meghatározó szereplője legyen az egyre növekvő SUV-szektornak. Nehéz a sorsa, hiába az Opel logó, ha műszaki alapja közös az olcsóbb, hosszabb és akár hétszemélyes Captivával.

hvg.hu Autó

Opel-szag, nagy motor, kis erő

Állítólag sokat dolgoztak a német mérnökök, hogy opelesítsék a koreai Captiva édes testvérét. A műtét sikerült, a kocsinak valóban Opel szaga van, de nagy benzines motorja nem győzött meg. 150 lovas dízelben az igazi.