szerző:
hvg.hu

A Ferrari legújabb sportkocsiját a német Anderson Germany tuningcég vette kezelésbe. A műhely számos gyári karosszériaelemet cserélt ki szénszálas anyagból készült darabra, így tették látványosabbá, ugyanakkor könnyebbé is a 458 Italiát.

A V8-as motort elektronikusan felpiszkálták, teljesítménye 570-ről 623 lóerőre növekedett. A felfüggesztést sem hagyták érintetlenül, ennek eredményeképpen a jármű még közelebb került az úttesthez. A 21 hüvelykes keréktárcsákra alacsony profilú abroncsokat szereltek: elöl 255/30-as, hátul 335/25-ös méretűeket. Sok kép az autóról az Autómenedzser.hu autós portálon.

Érdekesnek találta cikkünket?
Legyen HVG pártoló tag!

A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Tagjainknak heti exkluzív hírlevelet küldünk, rendezvényeket kínálunk, a könyveinkre és egyéb termékeinkre pedig komoly kedvezményt adunk. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! „Amikor annyira eluralkodik a mindennapi életünkön a virtualitás, üdítő igazi emberi kapcsolatokat építeni.”
K. Erna – Pártoló tag


„Régóta olvasom a HVG-t és cikkei között mindennap találok érdekfeszítőt!”
H. Szabolcs - Támogató
Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
hvg.hu Autó

Alfa GT teszt: szegény ember Ferrarija

Az Alfa GT puritán olasz sportkocsi. Kicsit nyikorog - ez természetes, hisz 23 ezer kilométer és két év volt a tesztautómban. Az apróbb hangokra amúgy sem figyel egy valódi alfás, szép és jó. A többi nem érdekes. A legjobb áron, akár 5,5 millióért is elvihető. Az alapmotor 140 lovas, porhintésnek jó.

Biró Csongor Autó

Opel Insignia OPC teszt: menőbb, mint egy Ferrari

Nehéz ügy. Nem könnyű objektíven beszélni valamiről, ami imádat és rajongás tárgyává vált. A száraz tények unalmasak, a lila költői ömlengés nevetséges, középút pedig aligha van. A tesztalany ezúttal egy különleges autó, hogy versenyautó, sportautó vagy közlekedésre alkalmatlan eszköz, mindenki döntse el maga. Kuriózum a magyar piacon. Míg Astra OPC-t és Zafira OPC-t látni itthon, brutál Vectrát alig. Utódjából, az Insignia OPC-ből sem futhat sok itthon, talán a tesztautó az egyedüli. Jó hír, hogy hamarosan vezethetjük a kombit is, automatikus váltóval.

Autó

Ferrarit, Aston Martint és Porschét zúztak a Bentley-s csajok

Nem szimpla koccanás, hanem egész luxusautó-tömegbaleset történt Monte-Carlóban a Kaszinó téren. Egy nő Bentley Azure-jával eltrafált egy Ferrari F430-ast, s az ütköző járművekbe belerohant egy Aston Martin Rapide, egy Mercedes-Benz S-osztály és egy Porsche 911-es is. Nem csoda, hogy az incidens helyszínét pillanatok alatt bámészkodók tömege lepte el.

hvg.hu Autó

Kétnapos Ferrarit zúzott porrá Ronaldo - videókkal

Saját 200 ezer fontos új Ferrari 599GTB Fioranóját törte rommá tegnap Cristiano Ronaldo, a Manchester United portugál labdarúgója. Kocsiját a baleset előtt két nappal vette birtokba a támadó.