szerző:
Biró Csongor

Nagyra értékelik a Jaguar és Land Rover márkák újraindítását Magyarországon, ezt bizonyítja, hogy hazánkban tárgyalt az új importőrrel, a holland AutoBinck tulajdonában lévő British Automotive Hungary Kft.-vel Phil Popham, a Jaguar Land Rover értékesítési igazgatója.

A Magyarországon tavaly október óta új alapokra helyezett prémium márka képviseletének elsődleges feladata, hogy ismertté, elfogadottá és kedveltté tegye a nagy hagyományokkal és komoly nemzetközi piaci sikerekkel bíró brandet. Nem piacot vásárolunk, hanem márkát építünk - ehhez idő kell - mondta el lapunknak Markó Zoltán a kft. ügyvezető igazgatója.

Terveik szerint a jövőben egyre több cégautóként értékesített Jaguart és Land Rovert helyeznek forgalomba. Különösen érdekes lehet a cégek és a cégvezetők számára a négyhengeres 2,2 literes dízelmotorral szerelt Jaguar XF, de az XJ is komoly ellenfele a német prémium márkáknak, amelyekkel árban is versenyképes. A Land Rover terepjáróit főleg közületi szolgáltatók veszik legendás munka- és bizonyított terepképességeik miatt.

A cikk folytatása a Jaguar Land Rover globális értékesítési tapasztalatairól, jövőjéről az Autómenedzser.hu-n.  

Cikk megosztása
Címkék