szerző:

A wokingiak bepillantást engedtek abba a műhelybe, ahol a limitált szériás, 1000 lóerős P1 GTR-eket készítik fel a pályanapokra.

A McLaren a tavaly márciusi Genfi Autószalonon mutatta be a P1 GTR-t, amely az utcai modell versenypályás használatra szánt változata.

Az ikerturbós V8-as motorral és elektromotorral hajtott, 1000 lóerős összteljesítményű szupergépből mindössze 40 példányt fognak elkészíteni, és ahogyan az a Ferrari XX modelljeinél is lenni szokott, a wokingiak is exkluzív vezetéstechnikai csomaggal együtt értékesítik az autókat, amely instruktort, személyi edzőt és a McLaren által biztosított mérnökgárdát is magába foglalja.

©

Az ügyfelek a világ leghíresebb versenypályáin tehetik próbára autóik tudását, a McLaren pedig mindent biztosít számukra, ami ahhoz kell, hogy kihozzák magukból a maximumot.

Ez már olyannyira hasonlít, ahhoz, mint amit a Forma-1-ben látunk, hogy a wokingiak ezekre a pályanapokra mintegy 80 tonnányi felszereléssel érkeznek, ami a számítógépektől kezdve, a pótalkatrészeken át, egészen a Pirelli slick gumiabroncsokig mindent magába foglal, amire szükség lehet.

És hogy mindebből mi is kapjunk egy kis ízelítőt a wokingiak közzétettek egy káprázatos galériát, arról a műhelyről, ahol a P1 GTR-eket tárolják, és készítik fel a következő pályanapra. A képeken ráadásul 12 autót láthatunk, ami igazi kuriózum, hiszen eddig csak néhány példány bukkant fel az interneten, és a jövőben sem valószínű, hogy sok lesifotó készül majd róluk.

©
©
©
©
©
©
©

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.