szerző:

A GT3-as versenyautó hátsókerék-hajtással, és a 3.5 literes V6-os motorral veszi fel a kesztyűt a Porsche, a Ferrari és a Lamborghini versenygépeivel.

A napokban adtunk hírt róla, hogy a második generációs Honda NSX gyártása csak áprilisban indul be, de a japánok már egy lépéssel előrébb járnak, ugyanis a New York-i szalonon lerántották a leplet a GT3-as versenygépről. Az újdonsággal a 2017-es szezontól lehet majd rajthoz állni, addig viszont még számos tesztelés és fejlesztés vár rá, így most csak a legfontosabb információkat árulták el róla.

©

A hibrid hajtáslánccal szerelt, összekerék-hajtású utcai modellel ellentétben a versenykivitel hátsókerék-hajtású, a mozgatásáról pedig kizárólag a 3.5 literes, V6-os biturbó motor gondoskodik, amely a gyáriak szerint nagyon közel áll az utcai kivitel erőforrásához. A hibrid rendszer mellőzésével a 9-fokozatú automataváltót is hanyagolták, helyette a versenysportban megszokott 6-sebességes szekvenciális szerkezettel dolgozik az autó.

Teljesítményadatokat természetesen nem árultak el, de ha a GT3-as mezőny Porsche, Ferrari és Lamborghini versenygépeit vesszük alapul, akkor az NSX-nek is minimum 530-540 lóerőt kell mozgósítania, hogy versenyben legyen.

©
©

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Cikk megosztása
Címkék