szerző:

A japánok legnagyobb példányszámban értékesített modellje elegánsabb külsővel és fejlett vezetéstámogató asszisztensekkel érkezik az európai kereskedésekbe.

Az SUV és a hibrid modellek népszerűsége mellett talán kevesen gondolnák, hogy a Toyota legnagyobb példányszámban értékesített modellje mindmáig a Corolla, amelyet körülbelül 150 országban forgalmaznak, a márka összesített eladásainak húsz százalékát produkálva. Vagyis egy nagyon fontos modellről van, melynek aktuális, 11. generációja elérkezett a modellciklus feléhez, ezzel együtt pedig az ilyenkor esedékes ráncfelvarráshoz.

©

Az európai szalonokba nyáron érkezik meg a faceliftes modell, amely az átrajzolt lámpákkal, módosított lökhárítókkal, visszafogottabb hűtőmaszkkal, új felnikkel, illetve a háromféle vadonatúj külső színnel határozottan elegánsabb, nagyautósabb benyomást kelt, mint a kifutó modell. A biztonsági arzenálja is ezt bizonyítja, hiszen alapfelszereltségként megkapja a Toyota Safety Sense csomagját, melyben olyan hasznos vezetéstámogató asszisztenseket találunk, mint a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, a táblafelismerő, az automata távolsági fény és az ütközésre figyelmeztető asszisztens.

A műszaki tartalmat illetően egyelőre kevés konkrétumot árultak el, de annyi biztosnak tűnik, hogy a háromtagú motorpaletta változatlan marad, vagyis az 1.33-as és az 1.6-os VVT-i benzines, valamint az 1.4-es D-4D dízelmotor közül lehet majd választani.

©
©