szerző:
hvg.hu

Esetünkben a pilóta teljesen más megvilágításba helyezi a "nyugdíjas tempót".

Ahogy öregszik az ember, úgy kezdenek romlani a reflexei, már nem lát annyira jól, mint korábban, és többek közt ezek miatt is lassabban kezd vezetni. Akadnak azonban olyanok, akik idős korukra sem sokat lassulnak, sőt!

Ilyen például Rauno Aaltonen ex-raliversenyző, aki 79 éves korát meghazudtoló módon driftelt nemrégiben az elektromos hajtásláncú, nem mellesleg pedig hátsókerék-hajtású BMW i3-mal. És ilyen Walter Röhrl is, aki 1980-ban és 1982-ben rali-világbajnokságot nyert, és 70 éves korában mostanság így terelget egy Porschét:

Röhrl Andalúziában feszegette az idén tavasszal leleplezett Porsche 911 GT3 határait. Ebben a közúti versenyautóban a 9000-es fordulatszámig forgatható motor sokak örömére még turbó nélkül állítja elő 500 lóerős maximális teljesítményét. Alapban 7-sebességes PDK automataváltó jár az autóhoz, de az igazi rajongók vélhetően az opcionális manuális váltóra fognak szavazni.

A 0-100-as sprintet alig 3,4 másodperc alatt abszolváló, 318 km/h végsebességű és 50 millió forintba kerülő új sportkocsi első példányait a nyáron adták át a vásárlóknak.

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.