szerző:
hvg.hu

163-ig jutott. Nem érti, hogy a javítás helyett miért sebességkorlátozással próbálják kezelni a problémát.

Levelet küldött a Kisalföldnek egy olvasója, aki előzőleg összeszámolta: 163 nagy kátyú nehezíti a közlekedést az M1-es autópályán Győrtől Budapestig.

A sofőr szerint bicskanyitogató, hogy a fenntartó azt gondolja, megoldja a problémát az, ha a hibák környékére kitesz egy 100 kilométeres sebességkorlátozásra figyelmeztető táblát.

Szerinte több helyen annyira rossz állapotban van az útburkolat, hogy még óránkénti 30-40 kilométeres sebességnél is balesetveszélyes a közlekedés.

"Felháborítónak tartom, hogy ilyen magas útdíjak mellett lassan járhatatlanná válik a Győr-Budapest, Budapest-Győr M1-es autópálya-szakasz" – írta.

A lap az ügyben megkereste a Magyar Közutat, ahonnan azt a választ kapták, hogy az M1-es az ország legforgalmasabb útja, amelyen manapság egyes térségekben 80 ezren közlekednek, míg 1995-ben átlagosan 20 ezer jármű haladt rajta naponta. Azt írták, hogy a társaság kiemelten foglalkozik a sztráda burkolatának karbantartásával.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!