szerző:
hvg.hu

Teljesen biztosak lehetünk abban, hogy ilyen Giulia és Stelvio igen ritkán fog szembejönni velünk az utakon.

Az Alfa Romeo a közelmúltban két igen potens sportos autót is piacra dobott. A Giulia Quadrifoglio és a Stelvio Quadrifoglio közös vonása az 510 lóerős teljesítményű és 600 Nm nyomatékú, 2,9 literes V6-os biturbómotor, ami elképesztő menetteljesítményekkel vértezi fel a szedánt, illetve a divatterepjárót. Az olasz gyártó most pedig egy picit még jobban kihegyezte az említett két típust, íme a Giulia és a Stelvio Genfi Autószalonon debütált új Nring szériája:
©

A Nürburgringről elnevezett limitált sorozat tagjai elsősorban karbonszálas alkatrészeikről, karbon-kerámia fékeikről, Sparco versenyüléseikről, illetve Alcantara bevonatú kormányaikról ismerszenek meg. Az exkluzív Circuito Grey színben pompázó új modellek közül a Stelvio 3,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra és 283 km/h a végsebessége. A Giulia 3,9 másodperc alatt abszolválja a 0-100-as sprintet és a gyorsulásnak csak 307 km/h-nál szakad vége.

Az egyelőre ismeretlen árú Nring szériás új Alfa Romeókból mindössze 108 példány fog készülni, ami az olasz gyártó 108 esztendős múltjára emlékeztet.

©

 

©
©
©
©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!