szerző:
hvg.hu

A japán gyártó a jelek szerint nemcsak a környezetbarát hibrid technológiára fókuszál.

A Toyota 2006-ban mutatta be a Corollára épülő Auris első kiadását, melyből 2012-ben mutatkozott be a második generációs változat, és amelynek az idei márciusi Genfi Autószalonon debütált a harmadik verziója. Ami ilyen lett:

©

A dízelmotor nélkül és immár kétfajta hibrid hajtáslánccal készülő Auris kapcsán friss hír, hogy várhatóan sportmodell is készül majd belőle. Az előzetes információk szerint valamikor három éven belül érkező Auris GR körülbelül 250 lóerős lehet, és a VW Golf GTI, a Hyundai i30 N, illetve a Ford Focus ST riválisaként tekinthetünk majd rá.

©

Pletykák szerint a későbbiekben egy még ennél is keményebb sportverzió is készül majd az Aurisból. Az Auris GRMN teljesítménye 300 lóerő körül alakulhat.

©
©

A Toyota kínálatának egyik legsportosabb modellje jelenleg a Yaris GRMN, mely városi kisautóban egy 1,8 literes feltöltött soros négyhengeres motor található. A 212 lóerős Yaris GRMN 6,3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, végsebessége pedig 230 km/h.

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!