szerző:
hvg.hu

A fővárosi 4-es, 6-os villamosok utasai a sebességkorlátozásból és a rázkódásból könnyen észrevehetik, ha a szerelvények olyan pályaszakaszra érnek, ahol halaszthatatlan a felújítás. Az autósok pedig már láthatják is a dülöngélő szerelvényeken, amikor lepukkant vágányokon döcögnek át.

A budapesti 4-es, 6-os Európa egyik legforgalmasabb villamosvonala, 24 órában működik, így nem mindegy, milyen állapotban van a pálya. Meg azért sem, mert sebességkorlátozásokkal nehéz tartani a menetidőt. A Széll Kálmán tér és az újbudai végállomások között évek óta szakaszosan újítják fel a pályát, de még mindig vannak olyan sárga térköves részek, amelyeken ránézésre is félelmetes állapotban vannak a sínek.

A Mester utcánál egész jól látható, hogyan hullámvasutaznak az Újbuda felé gördülő szerelvények. A Járókelő.hu olvasója rögzített egy ilyen videót, amire a BKV-Figyelő hívta fel a figyelmet.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!