szerző:
hvg.hu

A fővárosi tömegközlekedéssel foglalkozó egyesület állítja: többször lettek már rosszul utasok a zsúfolt 100E buszokon.

Rosszul lett egy utas szombat reggel Budapesten a reptéri expresszbuszon, a Közlekedő Tömeg Egyesület szerint a zsúfoltság miatt, és ez már nem az első eset volt.

Közleményükben azt írják, hogy száznál is többen voltak a járaton, sokan csomagokkal. Mire a busz 35 perc után megérkezett a reptérre, „az elviselhetetlen körülmények miatt” lett rosszul egy utas, mentőt azonban nem kért, mert sietnie kellett a repülőgépéhez.

„Kíváncsiak vagyunk, hogy vajon ettől végre leesik a tantusz a BKK vezetőségének, és sűrítik a járatot, vagy esetleg ezt tekintik emelt szolgáltatási színvonalnak. A járat egy évvel ezelőtti indulása óta világos, hogy a 30 percenkénti közlekedés elégtelen – legalább 10 percenkénti sűrűség szükséges a 100E vonalon” – tették hozzá.

A beszámolóból nem derül ki egyértelműen, pontosan mit értenek azalatt, hogy a zsúfoltságtól lett rosszul az utas: baj volt a légkondicionálással, esetleg ülőhely nem jutott neki vagy esetleg másról volt szó.

A BKK már februárban felvetette, hogy alakítanának a menetrenden. Konkrétumokat azonban ezzel kapcsolatban nem tudni.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!