Gergely Zsófia Itthon

Médiatörténeti ítélet: jogerősen elkaszálták a TV2-t a Spéder-lejáratásért

Szinte pontosan két évvel ezelőtt került adásba a TV2 propagandacsatornává züllesztésének emlékezetes állomását jelentő riport Spéder Zoltánról, amelyben klasszikus paparazzófotókkal és manipulált beállításokkal próbálták lejáratni az üzletembert. Az emiatt indult per jogerősen véget ért, az elsőfokú ítélethez képest ugyan kisebb, de még így is jelentős sérelemdíjjal. Úgy tűnik, a bíróságokon (még) számítanak a személyiségi jogokat garantáló törvények akkor is, ha az állami támogatással Andy Vajnához került csatorna veszi ezeket semmibe.

hvg.hu Itthon

Index: "Oligarchák alkujának tárgya lett a legjobb tudásunkkal készített független hírportál"

Simicska Lajos a lehívott opció ellenére nem száll rá tulajdonosként az újságra - az Index szerkesztősége dühös, hogy a jelen médiaviszonyok között még ezt is értékelnie kell. Deklarálták továbbá, hogy kitartanak a függetlenség mellett, és erre garanciának látják az Indexszel 15 éve dolgozó, az új felállásban a tulajdonosi jogokat gyakorló Bodolai László személyét.

Juhász Gábor Gazdaság

Újabb Simicska-ember bukkant fel az Index környékén

Tóth Mariannát, Simicska Lajos régi emberét tették meg annak az NP Nanga Parbat Zrt.-nek a vezérigazgatójává, amely a Magyar Fejlődésért Alapítvány mögött áll. Ez szerezte meg e héten Spéder Zoltántól az Index.hu-t.

Gergely Zsófia Itthon

Eldőlt az Index sorsa: mától egy alapítványé a portál

Az idén márciusban alapított Magyar Fejlődésért Alapítványé (MFA) lett az Indexet tulajdonló részvénytársaság, így a hírportál mostantól a független szervezeté – tudta meg a hvg.hu. Régóta mentek a találgatások, vajon meddig tud ellenállni a kormányhoz közeli médiaúthengernek a legnagyobb portál, de úgy tűnik, megtalálták a megoldást a befolyástól mentes működés biztosítására.

Gergely Zsófia Itthon

Spéder-össztűz: 1800 forintba került Habonyéknak a lejárató cikk

Közvetlenül a Spéder Zoltán ellen indított hadjárat előtt az ügyvédjét támadta meg a kormányoldali médiagépezet. Utólag egyértelmű, hogy ez csak a lejárató kampány bemelegítése volt. Az ügyvéd perelt, nyert, és mindegyik eljárásról beszélt a hvg.hu-nak. A győzelem inkább erkölcsi elégtétel, tekintve, hogy mint most kiderült, a helyreigazításon túl pár ezer vagy tízezer forinttal megúszható, ha offshore-ozással hoznak hírbe valakit.


A címlapról ajánljuk
Még több hír a Nissan támogatásával