hvg.hu Itthon

Viccesen indul a 3-as metró felújítása

Tarlós Istvántól tudjuk, a felújított metrószerelvényekben két, rosszul összedugott kábel okozott olyan ajtózárási kalamajkát, hogy egy időre ki is kellett vonni őket a forgalomból. Itt vajon mi lehetett a keveredés oka?

Szalai Anna Itthon

Kezdődhet az M3-as metró felújítása

Szerződést köthet BKV a hármas metró északi szakaszának felújítására kiírt tender győztesével. A Strabag 24,1 milliárdért végzi el a munkát.

hvg.hu Itthon

Ez már az ördögi erők játéka - ismét idegen tárgy miatt nem csukódott egy új metró ajtaja

Ma is kiállt a forgalomból egy felújított orosz metró, mert nem tudta becsukni az ajtaját – ismét idegen eredetű tárgyat találtak az ajtó alatti sínben. Egyre rejtélyesebb az új metrók ajtóügye, a BKV nyomozza, hogy mi, vagy ki állhat az ajtócsukódást akadályozó tárgyak mögött. Tarlós korábban azt mondta, ez már az ördögi erők játéka lehet.

hvg.hu/MTI Gazdaság

A héten visszatérhetnek a felújított metrók

A BKV vezérigazgatója az M1-en leadott nyilatkozatában elmondta, hogy az orosz mérnökök kijavították a hibákat, így a hét második felére újra közlekedhetnek a felújított metrókocsik.

MTI/hvg.hu Gazdaság

BKV-vezér: A 3-as metró biztonságos

Bolla Tibor hétfő reggeli szavai szerint a kötbért nem is a hibák, hanem a szállítási késedelem miatt követelik a felújított vagonokat szállító orosz Metrovagonmastól. Mert egyébként a metrókkal nagyjából rendben van minden, csak bosszantó felújítási hibák akadnak.

Zelki Benjámin Itthon

3-as metró: nem véletlenül telt be a pohár a BKV-nál az elromlott vésznyitók miatt

Nem is állhattak volna forgalomba a 3-as metró felújított szerelvényei, ha nem működnek tökéletesen a vésznyitók – állítja a Metróért Egyesület. Márpedig a ma reggel a Nyugatinál elromlott szerelvényekből az utasok a vésznyitó segítségével is alig tudtak kikeveredni. De mi történik, ha a csak hellyel-közzel működő vésznyitókkal éppen valamilyen baleset miatt az alagútban ragadt metrón szembesülnek az utasok? Utánajártunk.

MTI / hvg.hu Itthon

Javítani kell a 4-es metró szoftverét, de maradt az automata üzemmód

Nem biztonsági hiba okozta a 4-es metró napokban történt leállását – ezt mondta szerdán újságíróknak a BKV vezérigazgatója. Bolla Tibor szerint "egy nem biztonságkritikus hiba" miatt a szoftver automatikusan leállította a metrót, miután az egyik szerelvénnyel megszakadt a kapcsolata. Ez lehet kommunikációs vagy szoftverhiba is – tette hozzá.

MTI/Napi Gazdaság Gazdaság

Ketyeg a BKV hitelbombája

Rövid időn belül megoldást kell találni a BKV hiteleinek refinanszírozására, mert a céget sürgeti a határidő – mondta a BKV vezérigazgatója a Napi Gazdaságnak adott interjújában.

1 2

A címlapról ajánljuk