Magyar Telekom Nyrt.

A flow-élmény jót tesz az üzletnek, vallják a különleges menedzserjáték fejlesztői

Elit tengerészgyalogosok, felsővezetők és egyetemisták is vannak annak a magyar-amerikai szimulátorjátéknak a felhasználói között, amelynek beosztott-karaktereit Csikszentmihályi Mihály, a flow-elmélet atyja modellezte. A FLIGBY majd 30-féle vezetői képességet, készséget fejleszt, tudtuk meg dr. Buzády Zoltántól, a program nemzetközi nagykövetétől.

Saeco

Nem fog többet kávéházba járni, ha ezt elolvassa

Itt vannak a rohanós, becsengetős szeptemberi reggelek, amikor egy finom eszpresszó vagy kapucsínó nélkül nap nem indulhat. Azoknak, akik nem elégszenek meg az átlagossal most eláruljuk, mit csinálnak másképp a csúcskávézók profi baristái.

Magyar Telekom Nyrt.

Még nem is ismerjük az iparágakat, melyeket az 5G hoz el nekünk

Gyorsan eltelik az a három év, amikor bevezetik az új típusú, 5G hálózatot. Becslések szerint 2022-re fél, míg 2025-re már 50 milliárd olyan eszközt fognak alkalmazni világszerte, melyek összekapcsolódnak egymással, ehhez pedig nélkülözhetetlen lesz ez a fejlesztés. Azok a cégek, amelyek ma nem készülnek a változásra, könnyen lemaradhatnak a versenyben. De milyen szektorok készüljenek a digitális világ átalakulására?

Magyar Telekom Nyrt.

5G: a hálózat, ami gyorsabb lesz az emberi érzékelésnél

Magyarországé a világ harmadik leggyorsabb mobilinternethálózata átlagosan másodpercenként 42 megabittel. Ehhez képest a most fejlesztett 5G hálózat 1 gigabájtot tud majd, ugyanennyi idő alatt. A szinte hihetetlen sebességű új technológiáról, annak felhasználási módjairól Dr. Kim Larsennel, a Telekom műszaki vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban

Mobile first, reszponzív weboldal, ASO: fogalmak, amiket számtalanszor hallottunk, mondtunk, olvastunk az elmúlt években. Az okostelefon-penetráció növekedése miatt már tudjuk, hogy a radikálisan megváltozott felhasználói viselkedésre a marketingeseknek és a UX designereknek is reagálniuk kell. De ugyanígy érzik ennek a trendnek a hatását a sales osztályok is, ahol számszerűen is tisztán látszik a változás. Mi lehet a válasza a főleg display bevételekből élő kiadóknak vagy online szereplőknek a mobile share növekedésével járó kihívásra? 5 plusz 1 tipp a Jófogás példáján keresztül! - Oláh Alexandra írása.

Magyar Telekom Nyrt.

Igy sztorizzon ügyfeleinek, hogy biztosan megtartsa őket

Carmine Gallo szerint „amit nem tudsz elmesélni, azt eladni sem tudod”. Ahhoz, hogy új vevőket szerezzünk, vagy rávegyük a régieket a vásárlásra, folyamatosan szóval kell tartanunk őket. Ebben a cikkben tippeket adunk, milyen csatornákon és hogyan juttassuk el „meséinket” hozzájuk.

Telenor Magyarország

Alig indult el, máris többmilliós ügyfélkörön tesztelhetett két magyar startup

Az akcelerációs programokba való bekerülést komoly kiválasztási folyamat előzi meg, melyen csak az igazán életrevaló kezdeményezések, és a valós piaci igények kielégítésén alapuló vállalkozások juthatnak túl. A kiválasztottak előtt olyan lehetőségek nyílnak meg, melyekkel a cég hosszú távú fennmaradása és fenntartható fejlődése is megalapozható.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia

Mi köze van a growth hackingnek a hackeléshez? Miben különbözik a „hagyományos” marketingtől? Hogyan definiálhatjuk saját North Star Metricünket? Egyáltalán: mi az a growth hacking? Kádas Péter és Farkas Zsolt, a 7Digits Digitális Marketing Ügynökség vezetői lerántják a leplet a módszerről, ami a digitális marketing jövőjét is jelentheti – interjú.

1 2 3 4 5 6 7
14

A címlapról ajánljuk