hvg.hu Vállalkozás

Nincs mese, rengeteg zseniális magyar cég működik

Szigetszentmiklóson a csokik Bugattija készül, Sopronban a csokifüggők Mekkája van, Polgáron Béke Tóni bá valami nagyszerűt művel csapatával, Tapolcán újjáéledt a KGST, új milliárdosokra támaszkodik Orbán Viktor a vele összevesző Simicska Lajos leépítése miatt, Gattyán a porba döngölte az adóhatóságot, brutális hasznot hajtott a trafikozás, elveszítettünk néhány autógyárat, a Volkswagen pedig akkora botrányt robbantott ki, amely a fél autóipart megrengette. Tovább is van, mondjuk még – ez volt az üzlet 2015-ben.

Molnár Csaba Vállalkozás

Tapolca mellett lassan újjáéled a KGST

Egy multis menedzser és egy igazi vasutas tulajdonképpen egy szocialista örökségre alapozva épít gyorsan növekvő vállalkozást, amely a kínaiak nélkül talán sehol nem lenne. A volt KGST-régió a modellvasutak piacán is hányatott sorsúnak bizonyult, sem a tradicionális, sem az "ifjútörök" gyártók nem vesznek tudomást róla még most sem. Az Albert-modell MÁV-os vagonjai pedig tarolnak a gyűjtők között, s hamarosan jönnek a szlovák és a lengyel vasutak is.

hvg.hu/MTI Gazdaság

Varga Mihály sikere: visszafogad minket a KGST bankja

A Nemzetközi Beruházási Bank, vagyis az egykori szocialista blokk fejlesztési bankjának tanácsa támogatta Magyarország belépését. Olyan tagsággal kerültünk össze, mint Csehország, Bulgária, Oroszország, Mongólia, Vietnam és Kuba.

Hercsel Adél Kult

Nem tettünk mást, mint átmentettük a KGST-férfitípust

Az önazonosság bárkit túlélővé és sikeressé tesz, az igényesség pedig egyáltalán nem csak a gazdagok és az arisztokrácia sajátja – véli Náray Tamás. A világhírű divattervező Az utolsó reggel Párizsban címmel írt önéletrajzi ihletésű regényt, ennek apropóján kérdeztük a budapesti szalonjában a családi örökségről, élete fordulópontjairól, szakmai titkokról és a divatvilág ellentmondásairól.


A címlapról ajánljuk