hvg.hu Itthon

Jogsértően működött a Népszabadságot bezáró Mediaworks

A TASZ által indított eljárásban Fővárosi Törvényszék Cégbírósága kimondta, hogy jogsértő volt a Népszabadságot bezáró Mediaworks Hungary Zrt. működése, mivel a társaság nem biztosította a munkavállalók képviseletét a társaság felügyelőbizottságában. A felügyelőbizottság volt az a szerv, amelyik a Népszabadság bezárásáról döntött.

G. M. Gazdaság

Pecina vallott bűntársaira, így megússza 22 hónap felfüggesztett börtönnel

A magyar megyei lappiacot Mészáros Lőrincnek átjátszó Heinrich Pecinát bűnösnek mondta ki az osztrák bíróság múlt héten. Hűtlen kezelés és csalás miatt 22 hónap felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték a vállalkozót, aki ezen felül 288 ezer eurós büntetést is fizethet. Pecina elfogadta az ítéletet.

hvg.hu Gazdaság

Mészáros Lőrinc kiskaput találhatott új bevásárlásainál

Sem a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), sem a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nem vizsgálja Mészáros Lőrinc egyre bővülő médiabirodalmát – írta a Magyar Nemzet. A lap szerint a felcsúti polgármester cége találhatott egy kiskaput.

hvg.hu Itthon

Újra kiment a meghekkelt Orbán-interjú

Bár a rendőrség még nem találta meg a tavaly év végi interjúhekkelés felelősét, öt embert lapátra tettek a kiadónál. Mégis maradt még, aki tréfálkozni próbál. Ezúttal a digitális előfizetők csodálkozhattak.

hvg.hu Itthon

"Tehát az Index már nem lehet Mészáros Lőrincé"

Legalábbis ezt olvassák ki szakértők abból, hogy Mészáros Lőrinc megjelent tulajdonosként is az Opimusban. Péntek délután derült ki, hogy a tőzsdén jegyzett cég legnagyobb részvénytulajdonosai között hivatalosan is feltűnt a felcsúti polgármester. A tényt ráadásul nem is rejtették cégek mögé, ha úgy tetszik, pőrén áll ott Mészáros.

hvg.hu Itthon

Itt az ítélet: megsértették a népszabisok jogait

Másodfokon is elmarasztalta a bíróság a Médiaworks Zrt.-t, amiért a cég a dolgozók előzetes tájékoztatása nélkül döntött a Népszabadság felszámolásáról és a munkavállalók munkavégzés alóli felmentéséről – közölte a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ). A bíróság kimondta azt is, hogy jogszerűen működött üzemi tanács a Népszabadság dolgozóit foglalkoztató cégnél.

1 2 3 4 5 6

A címlapról ajánljuk