Z. B. Gazdaság

Csak időhúzásra jó a római-parti gát új nyomvonala?

A fővárosi közgyűlés szerdai döntése szerint a parton, a kerítések vonalában épülne a mobilgát. A civilek szerint ez a verzió azonban évekig húzódó kisajátítással, ugyanakkor hasonló tájrombolással járna, mint a korábban tervezett nyomvonal.

hvg.hu Itthon

Tarlós: Igaza van a környezetvédőknek, és mindenkinek, aki a fairtás ellen tiltakozott

Tarlós István azt mondta, folyik az eljárás a margitszigeti teniszstadion ügyében, és csak akkor épülhet meg ott az építmény, ha az nem veszélyezteti a sziget természetes funkcióit. A főpolgármester szerint a Római helyett pedig inkább olyan helyen épülhetne árvízi védmű, ahol a lakók örülnek is annak, és nem tiltakoznak ellene. Arról is kérdezték, vállalná-e újabb négy évre a főpolgármesterséget.

hvg.hu Itthon

Tarlós: mi több liftet építünk a metróba, mint az örökösen handabandázó szájhősök tették

A főpolgármester szerint nincs anyagi fedezetük a metró teljes körű akadálymentesítésére, de megvizsgálják még egy állomáson a lift beépítésének lehetőségét. Tarlós István elmondta pénteken azt is, pontosan hány új troli és villamos érkezik Budapestre, illetve felvetette, hogy a Római-partra épített védmű a patakok bevédése után akár okafogyottá is válhat.

hvg.hu Gazdaság

Elkezdik a munkát Tarlósék a Rómain, de nem a vitatott szakaszon

Áprilisig lekerült a napirendről a római-parti mobilgát, mégis épül árvízi védmű a Csillaghegyi-öblözetnél. De nem a Duna mentén, hanem a part két végén, az áradáskor szintén veszélyt jelentő Aranyhegyi- és Barát-patakok mentén – döntött a Fővárosi Közgyűlés.

1 2 3 4 5 6 7 8

A címlapról ajánljuk