hvg.hu Itthon

A Kreml propagandaadója már a spájzban van

Magyarországon alkalmanként stúdiót bérel az RT – egyelőre ennyi tudható a Vlagyimir Putyin világképét hirdető csatornáról. Nem kommentálják, és nem is cáfolják, hogy ez a bérlés az MTVA székházába vezeti őket.

hvg.hu Világ

Beszivárgott Nagy-Britanniába Putyin hírtévéje

Magyar idő szerint csütörtök este 7 órakor indul az orosz alapítású Russia Today hírtelevízió londoni adása. A csatornát az elmúlt időszakban sokan vádolták elfogultsággal és nevezték Vlagyimir Putyin elnök illetve a Kreml szócsövének.

MTI Világ

Civileket gyilkolt Kijev az orosz tévé szerint

Civilek meggyilkolásával vádolják Kijevet az ukrán légierő által lebombázott kelet-ukrajnai Kondrasova nevű település lakosai - írta honlapján az RT orosz állami televízió csütörtökön.

hvg.hu Világ

Élő adásban akadt ki az oroszokra Putyin hírtévéjének műsorvezetője

„Csak azért, mert itt, az RT-nél dolgozom, nem jelenti azt, hogy nincs szerkesztői függetlenségem, és nem tudom eléggé hangsúlyozni, mennyire ellenzek mindenféle katonai megszállást független országok között” – így fejezte be mondanivalóját hétfőn a Russia Today orosz hírtelevízió amerikai adásának műsorvezetője, aki a krími megszállás miatt fakadt ki. Abby Martint nem akarják megbüntetni a főnökei, legalábbis ezt mondják, hanem egy kis terepmunkára küldenék a Krímbe. A műsorvezető azt mondta, hogy nem megy Ukrajnába.


A címlapról ajánljuk