Gergely Zsófia Itthon

Médiatörténeti ítélet: jogerősen elkaszálták a TV2-t a Spéder-lejáratásért

Szinte pontosan két évvel ezelőtt került adásba a TV2 propagandacsatornává züllesztésének emlékezetes állomását jelentő riport Spéder Zoltánról, amelyben klasszikus paparazzófotókkal és manipulált beállításokkal próbálták lejáratni az üzletembert. Az emiatt indult per jogerősen véget ért, az elsőfokú ítélethez képest ugyan kisebb, de még így is jelentős sérelemdíjjal. Úgy tűnik, a bíróságokon (még) számítanak a személyiségi jogokat garantáló törvények akkor is, ha az állami támogatással Andy Vajnához került csatorna veszi ezeket semmibe.

hvg.hu Én és a Cégem

Az InfoRádiót is eladta Spéder

A csatornát és a hírportált – ahogy a HVG megírta – az eddigi ügyvezető igazgató, főszerkesztő, Módos Márton cége vásárolta meg a Spéder Zoltán közvetett tulajdonában álló CEMP-X Online Zrt.-től.

hvg.hu Vállalkozás

Spéder Zoltán ellen már a BRFK is nyomoz

Két, egyenként félmilliárd forint vagyoni kárt okozó szerződést vizsgál a BRFK a Spéder Zoltán érdekeltségébe tartozó társaságok által kötött üzletek közül - írja a Magyar Idők. Bennfentes kereskedelem és tőkebefektetési csalás ügyében is nyomozás folyik.

1 2 3 4 5 6 7

A címlapról ajánljuk
Még több hír a Nissan támogatásával