DekoRatio Branding & Design Studio

9 márka, ami fenekestül felforgatta a szabályokat

Bár az internetnek hála napjainkban bárki dönthet úgy, hogy termékét vagy szolgáltatását bemutatja a világnak, ezzel párhuzamosan viszont nehezebbé vált kitűnni az egyre növekő tömegből. Összeválogattunk kilenc márkát, melyeknek ez mégis sikerült. Van, amelyik 17. századi technológiát lovagolt meg, van, ami egyszerűen felrúgott minden marketingszabályt, és akad olyan is, amelyik sajátos munkaerő-összetételével hívta fel magára a figyelmet.

HVG Extra Business Business magazin

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.

MTI Vállalkozás

Megszavazták idén is a legnépszerűbb francia márkákat

A Michelin abroncsgyártó, a Peugeot autógyár és az Yves Rocher kozmetikai vállalat vezeti a legkedveltebb márkák listáját Franciaországban – derül ki a La Matrice és az Ifop közvélemény-kutatóintézet féléves felméréséből, amelyet a Le Figaro című napilap tett közzé.

Paul Garrison Vélemény

Trump, a márka

Az ingatlanmágnás republikánus jelöltként indul, de a republikánus párt csak rontja esélyeit, célközönsége jóval szélesebb. Az idetartozók motivációit kéne megérteni.

hvg.hu Vállalkozás

A Star Wars olyan, mint a kiskutya

Az Ébredő Erő nemcsak a mozipénztárakat robbantotta fel, de nagyon úgy fest, hogy a mindennapi cikkeket áruló hiper- és szupermarketláncok is le tudják húzni a magukét a Star Wars brandről. A jellegzetes betűkkel, esetleg valamelyik sztárfigurával ellátott termékeket viszik, mint a cukrot, legyen az dobozos tej, adventi naptár, üdítőital vagy reggeli zabpehely.

-t- Gasztro

Sör és politika

Sörrel kampányolni nem újdonság. De a konzervatív britek nem egyszerű leitatást találtak ki, hanem egy új brandet. Igaz, hogy hamis.

MTI Gazdaság

Kiderült, mi a legkiválóbb magyar márka

Az idén negyedik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel a legjobb magyar vonatkozású márkákat: az üzleti ágazatban a Rába, a fogyasztói szektorban a Pick volt az idén a legkiválóbb hazai márka, az első tízbe a közmédia több intézménye is bekerült – közölte a MagyarBrands.

hvg.hu Vállalkozás

Mandela neve többmillió dolláros brand

Mandela ma már nem csak, mint az apartheid rendszert felszámoló vezető, a bátorság, erő és a remény nemzetközi szimbólumát jelenti, de borok, ajándéktárgyak, televíziós valóság show is viseli nevét, 27 éves börtönbüntetésekor kapott 5 számjegyű nyilvántartási számát pedig egy ruházati cég használja.

hvg.hu Plázs

Trendi luxus - divathotelek

Versace, Armani, Bulgari, Missoni, Louis Vuitton - nem egy nagyszabású divatbemutatón villognak, hanem a világ legdrágább luxus szállodáit fémjelzik.

hvg.hu Vállalkozás

Imádják Budapestet a világmárkák

Tavaly Hongkong volt a világ első számú kiskereskedelmi piaca, minden más városnál több kiskereskedőt vonzott – derül ki a CBRE legfrissebb, globális kiskereskedelemről szóló jelentéséből. Budapestre 2012-ben 11 új márka érkezett, így a magyar főváros az 52. helyről a 36.-ra ugrott, megelőzve olyan, nála jelentősebb vásárlóerővel rendelkező városokat, mint Barcelona, Bécs vagy Prága.

hvg.hu Vállalkozás

Senki sem sírna a brandek többsége után

Egy friss felmérés azt mutatja, hogy a fogyasztók számára nagyon kevés jelentőséggel bír, hogy milyen márkájú terméket kínálnak nekik, sőt akár el is tűnhetne a brandek nagy része.

1 2

A címlapról ajánljuk