HVG Szemináriumok & Konferenciák

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban

Mobile first, reszponzív weboldal, ASO: fogalmak, amiket számtalanszor hallottunk, mondtunk, olvastunk az elmúlt években. Az okostelefon-penetráció növekedése miatt már tudjuk, hogy a radikálisan megváltozott felhasználói viselkedésre a marketingeseknek és a UX designereknek is reagálniuk kell. De ugyanígy érzik ennek a trendnek a hatását a sales osztályok is, ahol számszerűen is tisztán látszik a változás. Mi lehet a válasza a főleg display bevételekből élő kiadóknak vagy online szereplőknek a mobile share növekedésével járó kihívásra? 5 plusz 1 tipp a Jófogás példáján keresztül! - Oláh Alexandra írása.

Magyar Telekom Nyrt.

Igy sztorizzon ügyfeleinek, hogy biztosan megtartsa őket

Carmine Gallo szerint „amit nem tudsz elmesélni, azt eladni sem tudod”. Ahhoz, hogy új vevőket szerezzünk, vagy rávegyük a régieket a vásárlásra, folyamatosan szóval kell tartanunk őket. Ebben a cikkben tippeket adunk, milyen csatornákon és hogyan juttassuk el „meséinket” hozzájuk.

Telenor Magyarország

Alig indult el, máris többmilliós ügyfélkörön tesztelhetett két magyar startup

Az akcelerációs programokba való bekerülést komoly kiválasztási folyamat előzi meg, melyen csak az igazán életrevaló kezdeményezések, és a valós piaci igények kielégítésén alapuló vállalkozások juthatnak túl. A kiválasztottak előtt olyan lehetőségek nyílnak meg, melyekkel a cég hosszú távú fennmaradása és fenntartható fejlődése is megalapozható.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia

Mi köze van a growth hackingnek a hackeléshez? Miben különbözik a „hagyományos” marketingtől? Hogyan definiálhatjuk saját North Star Metricünket? Egyáltalán: mi az a growth hacking? Kádas Péter és Farkas Zsolt, a 7Digits Digitális Marketing Ügynökség vezetői lerántják a leplet a módszerről, ami a digitális marketing jövőjét is jelentheti – interjú.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori

A Duolingo nyelvtanuló alkalmazás mögött álló cég növekedése olyan sikersztori, amilyenről titkon minden marketinges álmodik. Felhasználóik száma már a 200 milliót is elérte – anélkül, hogy akár egy dollárt költöttek volna hirdetésre. A siker kulcsa egy több összetevős, de korántsem kivitelezhetetlen stratégia. Interjú Gina Gotthilffel, a Duolingo marketing vezetőjével.

KITE Zrt.

Észszerűtlen zöldszabályok kötik gúzsba a hazai mezőgazdaságot?

Elképesztő mennyiségű víz folyik át Magyarország területén anélkül, hogy öntözésre használnánk. Pedig kivédhetnénk a klímaváltozás miatt súlyosbodó aszályokat, és versenyképesebbé tehetnénk azokat a gazdákat, akiket most csak a brüsszeli támogatások tartanak életben.

Mastercard Bolti mobilfizetés

Ezzel a 8 alkalmazással simán megy a nyaralás

Szeretné pár másodperc alatt megtalálni a legjobb éttermet, a legközelebbi strandot vagy a legérdekesebb programot a környéken? Biztosra akar menni, hogy elkerüli a dugókat, és hogy az egész család kellő mennyiségű vizet iszik a forró strandon? Akkor ezeket az appokat töltse le, mielőtt elindul nyaralni.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka

Több mint egy éve, hogy megjelentek az első chatbotok, és a marketingszakma nagyobbik része még mindig csak találgatja, hogy pontosan mire is fogjuk használni őket, hogyan és merre fejlődik majd a piac. Eközben a botok olyan társterületeken is elkezdték hódítóútjukat, mint a webes kereskedelem vagy a HR. Kalydi Gergely, a Talk-A-Bot társalapítója segít megérteni, hogyan és miért érdemes ezt az eszközt is beépíteni marketing és HR stratégiánkba!

Erste World

Kétszer nyert Kékszalagot, most világhíres csúcsgépeket álmodik a magyar hajótervező

Egyre nagyobb presztízsű a balatoni hajózás, és egyre nagyobb elismerésnek örvendenek a tavon cirkáló versenygépek is, amelyek élen járnak az innovációban. Nem véletlenül figyel ránk a világ – állítja Déry Attila hajótervező, az Erste World értéknagykövete, aki többek között Fa Nándor földkerülő vitorlásának társtervezője. Interjú.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak

"Szép gondolat ez a growth hacking, de ez is csak B2C-ben működik, ugye?" – Merül fel a kérdés a B2B-marketingesekben, ha erről a módszerről hallanak. Pedig mi sem áll távolabb a valóságtól! A growth hacking ugyanis nem egy taktika, hanem egyfajta hozzáállás. Mint ilyen, sem B2C, sem B2B – sokkal inkább H2H (human to human). Dr. Kádas Péter írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Screenagerek - mit érdemes tudni a hamarosan munkaerő-piacra lépő Z generációról?

A különböző generációk eltérő magatartását nap mint nap tapasztaljuk, a generációk közötti hasonlóságok és különbségek megértésre pedig egyre nagyobb hangsúly kerül a hétköznapokban is. Az úgynevezett „médiagenerációk” közül jelenleg a Z generációra irányul a legnagyobb figyelem, melynek tagjai néhány éven belül átírhatják többek között a munkakeresés vagy a munkavégzés játékszabályait is – dr. Guld Ádám írása.

1 2 3 4 5 6 7
16

A címlapról ajánljuk