HVG Szemináriumok & Konferenciák

7 tipp a sikeres lead-aktiváláshoz

Friss statisztikák szerint, egy amerikai irodai dolgozó átlagban 121 emailt kap naponta és az átlagos kinyitási arány 34%. Ebben az áradatban könnyen elveszhet a mi értékesítési vagy kapcsolat felvétel céljából írott emailünk. Miként érhetjük el azt, hogy megkereséseink mégis célba érjenek?– Horváth Gábor írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?

Az világháló megjelenésével egy új közösség tagjai lettünk - az internetet használók közösségéé. Ebbe a közösségbe született aztán bele a Google, amivel új fogalmakat alkottunk az információ keresésére. Ennek megfelelően pedig vásárlási szokásaink is gyökeresen eltérnek a '90-es évek rutinjától. Ma már minden vásárlás első lépcsője az internet. Éppen emiatt mondta Koka Sexton amerikai véleményvezér hogy "a láthatóság = a lehetőség". – Bodnár Ákos, a Socialselling.hu alapítójának írása.

Magyar Telekom Nyrt.

Kiderült, mégsem törlődnek teljesen kisgyermekkori emlékeink

Elképesztő fejlődésen megy át az emberi agy életünk első néhány évében, a bonyolult folyamat közben pedig furcsa pszichológiai-neurológiai jelenségek is feltűnnek. Miért felejtünk el mindent, ami hároméves korunk előtt történt, és hogyan képesek a gyerekek mindenféle nehézség nélkül két vagy akár több nyelvet is megtanulni?

HVG Szemináriumok & Konferenciák

UX tippek a jobb tartalom-stratégiáért

Lényegében egyik felhasználó sem a lenyűgöző designért vagy funkciókért jön a weboldalunkra. Talán ezek a tényezők felkeltik a figyelmüket, de elsősorban magáért tartalomért érkeznek, majd térnek vissza újra és újra. A felhasználói élmény és a tartalom-stratégia első ránézésre távoli területek, valójában mégis kéz a kézben járnak az előbbi cél érdekében - Boros Norbert írása.

1
4 5 6 7 8
13
A címlapról ajánljuk