Gyükeri Mercédesz Gazdaság

Párbaj a multikkal: furfangos cégek szemben a kormány taktikai atomfegyverével

Az autógyártókat tárt karokkal fogadja a kormány, a szolgáltatóipari multicégek azonban már nem ilyen szerencsések. Az elmúlt nyolc évben a legváltozatosabb különadók és intézkedések nevét tanulhattuk meg, amelyek leginkább egy dolgot céloztak: ha már nem erősítik a magyar cégeket, legalább gyengítsék a multikat.

hvg.hu Vállalkozás

Brutálisan rossz éve volt a CBA-nak

Nem segítenek a jó kormányzati kapcsolatok, a vásárlók egyre inkább elpártolnak a CBA-tól, a kisboltok helyett pedig inkább a diszkontokat választják – derül ki a cégek éves beszámolóiból.

hvg.hu Gazdaság

Tévhitek a diszkontokról: nem minden olcsó, ami annak látszik

A diszkont üzletek üzleti sikere az idei évben tovább folytatódik, részben az elhúzódó válság hatására - közölte a GfK Hungária. A piackutató legújabb tanulmányából azonban kiderül, hogy nem minden kategóriában kínálja a legalacsonyabb árakat ez a kiskereskedelmi csatorna.

MTI Itthon

Minden negyedik ember akciós újság alapján vásárol

Lényegesen megnőtt az akciók, illetve a promóciók szerepe 2009 óta, az összes megkérdezett 58 százaléka tájékozódik postai úton érkező szórólapokból, és azok közül, akik így érkező akciós újságot kapnak, minden negyedik személy ez alapján vásárol - derül ki a GfK Hungária Shopping Monitor 2011 legfrissebb eredményeiből.


A címlapról ajánljuk