Vándor Éva Kult

Mit látunk egy muszlim modellben?

A modellt? A muszlimot? A nőt? A fejkendőt? A nyugati divatipar most épp a pénzt, kezdi ugyanis felfedezni magának a muszlim piacot, az erkölcsös divat pedig láthatóvá teszi a muszlim nőket, de ennek nem mindenki örül.

Hercsel Adél Élet+Stílus

"Soha többé fast fashion!"

A 35 éves újságíró, divatblogger, Mengyán Eszter 2016 októberében elhatározta, hogy egy éven át nem vesz egy új ruhadarabot sem. A kihívás ugyan véget ért, de Eszter azóta is a túlfogyasztásra ösztönző, környezetszennyező, a benne dolgozó, zömmel harmadik világbeli nőket és gyerekeket kizsákmányoló fast fashion alternatíváját kutatja.

hvg.hu Tech

A végén még Steve Jobs nevű androidos telefon is érkezhet

Igazán agyafúrtak voltak egy olasz cég alapítói, akik Steve Jobs nevét választották márkaként. Az Apple ugyanis sosem védte le ezt a nevet. Ráadásul az olaszok (nem is kicsit az Apple-ére hajazó) logóját is hiába támadta az almás cég.

Tóth Sándor Élet+Stílus

Divatot diktál az olasz tészta

"A család, a tészta és Olaszország" - fogadjunk, nem sokan találnánk ki, hogy a legújabb Dolce&Gabbana darabon díszeleg ez a felirat. Ez a ruhadarab ráadásul egy kötény.

Dobos Emese Vállalkozás

A romokból a LaFayette-ig: hogyan támadt fel a Nanushka?

Az EXIM befektetése előtt egy hajszál választotta el őket attól, hogy lehúzzák a rolót, aztán a Nanushka újrakezdett mindent a nulláról, és bejött nekik. Az új üzleti modelljük mellett a teljes átalakulásról, tanulságokról és nehézségekről, emellett jövőbeni terveikről beszélgettünk.

1 2 3 4 5 6 7
58

A címlapról ajánljuk