hvg.hu Gazdaság

Lehet irigykedni? Ennyit költenek a francia nők ruhára

A francia nők öltözködési és vásárlási szokásai mindig is irányadóak voltak. Ezért is lehet fontos az az új trend, hogy a divatban is hódítanak a „fapadosok”. A készruhát forgalmazó francia cégeket tömörítő szövetség adatai szerint főleg a fiatalabb korosztályoknál látványos a kiadások visszafogása.

Hercsel Adél Gazdaság

"Nincs pofám elkérni annyit a táskáért, amennyit nyilvánvalóan nem ér"

A jellegzetes stílusú divattáskákat jelentő Zoe Phobic márka 27 éves alapító tulajdonosa, Szimon Ágnes Nóra egy adott ponton úgy döntött: magyar kollégái jelentős részével szemben nem hajlandó túlárazással presztízst teremteni a márkának, és megpróbálja az iparművészetet visszahozni az átlagember életébe.

hvg.hu Vállalat + Vezető

Nálunk is megy az óriáskötés, mégis Ukrajnából tarolták le a világot

A vastag fonalból kötött, óriásszemű sálak és takarók néhány éve világszerte lázban tartják a lakásdekorosokat és a kézműves kötögetőket. A trendben Magyarországon is többen meglátták az üzleti lehetőséget, azonban nem éltek vele olyan ügyesen, mint egy ukrán lány, akinek márkája már a tengerentúlon is hódít. De mit tudnak Ukrajnában, amit itt nem?

hvg.hu Nagyítás

Nők itt nem rúgnak labdába - ezen a héten a férfitest az esztétikum

Január 6-ától 9-éig tartott idén a londoni férfidivathét. A 2012-es kezdéskor még a London Collections: Men nevet viselő rendezvény nem csak témájában úttörő, hanem abban is, hogy nagyobb teret enged a feltörekvő tervezőknek. Ha hihetünk a divat szakíróknak, akkor az idei nagyszabású show is azt támasztotta alá, hogy a globális politikai és társadalmi problémák arra inspirálták a tervezőket, hogy "szálljanak" le a földre, és a rögvalóból merítsenek ihletet. Ám ez nem kis kihívás a divat művészei számára sem, mert a "poszt-igazság" korszakában ki az, aki képes megragadni a valódit? - Igen, a divatnak is van filozófiája: ezt tükrözte a londoni férfidivathét is, ami visszatért a klasszikus, hétköznapi, egyszerű vonalakhoz, anyagokhoz és formákhoz. Arról nem is beszélve, hogy a transgender vita folyamatos élőzése közepette tanulságos, hogy a férfidivat meghatározó arcai és márkái mit gondolnak a férfiasságról. Íme.

Molnár Csaba Vállalkozás

A pesti belvárosban készül az öltönyök Maseratija

Két fiatal mérnök a budapesti belvárosban világszínvonalú biznisszé fejlesztette egyikük gyerekkori hobbiját. Minden mozzanatában kézzel varrott, szigorúan méretre szabott férfiruha szalont menedzselnek úgy, hogy varrni egyikük sem tud. Euróezrekért kapható öltönyeik viszont nagyon sokat "tudnak".

1 2 3 4 5 6 7
54
A címlapról ajánljuk