VIDEÓK
Egy klinikai tanulmány során arra jutottak amerikai kutatók, hogy a folsav-kiegészítők szedése nem védi az egészséges felnőttek szívét, nem lassítja az erekben a plakkok kialakulását.
MTI
2011. április 14., csütörtök, 13:39
Nem csökkenti a várandósság alatt szedett folsav a koraszülés kockázatát - idézte norvég kutatók megállapítását pénteken a The Daily Telegraph.
MTI
2011. február 11., péntek, 15:06
Bár mostanában divat a folsav tartalmú táplálék-kiegészítő készítmények szedése, az új vizsgálatok azt jelzik, hogy ennek nincs semmi előnye, viszont lehetnek hátrányai – olvasható a Hiszed, mi? blogon.
hvg.hu
2010. augusztus 22., vasárnap, 09:50
A terhesség korai szakában megkezdett folsavbevitel csökkentette a veleszületett szívbetegségek kockázatát. Holland kutatók, közegészségügyi jelentőségű vizsgálatának eredményeit az European Heart Journal közölte.
MTI
2010. március 08., hétfő, 12:40