hvg.hu Itthon

Még nem használható a letarolt budai villamosmegálló

A reggeli műszakkezdésre sikerült leemelni a Vidra utcai villamosmegállóról a rádőlt munkagépet, így újra megindulhatott a forgalom a fonódó hálózatnak azon a szakaszán, a szerelvények azonban még nem állhatnak meg a szokásos helyen.

Dercsényi Dávid Itthon

Nincs hír a dél-budai fonódóról – bajban Garancsi magasházas fejlesztése?

Napokon belül megindul az útfelújítás a dél-budai fonódó új szakaszán, de a villamospályáról egy szó sem esik. A fejlesztés kulcseleme lenne a Kopaszi-gáton zajló, Garancsi-féle BudaPart fejlesztésnek, a városnegyednyi beruházás, no és persze Újbuda a fonódó hiányában növekvő zaj- és légszennyezés-terheléssel nézhet szembe. Nem ez az első akadály, amivel az egyre nehezebb helyzetű BudaPartnak szembe kell néznie.

hvg.hu Autó

Éves bérletet ajánlottak fel Tarlósnak a tömegközlekedő civilek

A Kolosy téri kamerára azért van szükség, mert a villamosok nem tudnak beállni a megállóba a szabálytalanul kanyarodóktól - írja a Közlekedő Tömeg nevű szervezet, amely a főpolgármesternek és a kamera miatt megbírságolt feleségének is éves bérletet ajánl fel.

Zelki Benjámin Itthon

Torlódó villamos: milliárdokért áll a dugóban, pedig lenne filléres megoldás

Hol a Kolosy téren, hol a Lukács fürdő előtt, hol a Vörösvári úti végállomásnál torlódnak fel a villamosok, és ez a többi vonallal hangoltság miatt még a város másik végén is nap mint nap felborítja a menetrendet. A BKK tud a problémáról, de nem kaptunk rá választ, mit kíván tenni ellene. Pedig több pofonegyszerű beavatkozással is orvosolni lehetne a helyzetet.

Nagyítás

Ilyen volt 2016 Magyarországon

Mozgalmas év volt az idei. Meneteltünk pedagógusokkal Miskolcon és Budapesten, végigkövettük az Uber-elleni taxistüntetéseket, ott voltunk a Nemzeti Választási Irodában történt incidensnél. Számos cikkben foglalkoztunk a Népszabadság bezárásával, a Quaestor-botrány körülményeivel, megmutattuk a körúti robbantás helyszínét, október 23-a pofonjait. Válogatás az itthoni események képeiből.

Zelki Benjámin Itthon

Hangos kisebbség és pár BKV-s ellenálló lassítja Budapestet

Már negyven éve olyan közlekedési fejlesztések sorát tervezték Budapesten, amelyek még mára is csak nyomokban valósultak meg. A BKK megjelenésével elindult javulás mintha megtorpant volna, de a szakemberek szerint a legnagyobb gond, hogy nincs átfogó közlekedési stratégiája a fővárosnak.

1 2 3

A címlapról ajánljuk