Szaszkó Mariann Gazdaság

Kuponon vett önértékelés, vagy nettó önámítás?

Pszichológiai tényezők is segítik az eladókat a kuponos akcióknál, és a vásárlók ezt vélhetően tudják, mégis jól pörög az üzlet. A kuponos divatkampányok során a boltosok egy sor olyan – nem is teljesen gagyi – terméket el tudnak sózni, amikre a vásárlóknak jó eséllyel semmi szükségük nincs, a vevők mégis úgy érzik, hogy nagymenő módon, sorozatban veszik a márkás cuccokat. A kuponokat tartalmazó lapoknak meg tiszta nyereség az egész.

MTI Vállalkozás

Óriásit ugrott a Bónusz Brigád forgalma

Az interneten bónuszokat értékesítő cég, a Bónusz Brigád 16 millió forintos nyereséget ért el 2012-ben, forgalma az előző évhez képest 79 százalékkal 1,86 milliárd forintra nőtt - közölte Kaprinay Zoltán, a cég "brigádvezetője", alapító tulajdonos sajtótájékoztatón kedden Budapesten.

hvg.hu Plázs

Figyelmeztetést adtak ki a kuponos akciók miatt

Újabb figyelmeztetést adott ki a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) a napokban: gyakori, hogy az utazók a több tízezer forintért megvásárolt, akciós utat hirdető kupont később nem tudják felhasználni – írja a Világgazdaság.

hvg.hu Vállalkozás

Kuponoznak, pedig sokat veszítenek rajta

Nagy veszteséget jelent a szállodáknak, de hogy vendég legyen, mégis élnek a kuponos akciókkal, az utazásszervezők pedig tehetetlenek, mivel a fogyasztó számára a válság miatt csak az ár számít – hangzott el az InfoRádió műsorában.

hvg.hu Vállalkozás

Továbbra is szárnyal az online bónusz/kupon piac

Magyarországon 6,5 milliárd forint forgalmat bonyolított 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET éves kutatási összefoglalójából.

1 2 3

A címlapról ajánljuk