MTI Gazdaság

Kamu volt a megismételhetetlen kétperces akció, büntetett a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztók megtévesztése és valótlan állítás miatt 500 ezer forintra bírságolta a Manna Natúr Kozmetikum Kft.-t, a Manna Natúr Kozmetikum Európa Zrt.-t pedig figyelmeztetésben részesítette. A Manna Natúr Kozmetikum szerint a hatóság tévedett.

hvg.hu Itthon

Fabricius Gábor: a rendszerváltás óta háborús a hangulatunk

Óriási nézettséget hozna, ha a tévében szembesítenének migránsokat határőrökkel, vagy a kilakoltatást végzőket azokkal, akiknek el kell hagyniuk az otthonukat - véli Fabricius Gábor médiadesigner, író. Arról is megkérdeztük: mennyi idő alatt lehetne átformálni a közvéleményt, ha hirtelen új közellenséget kellene keresni, és mit tehetünk, hogy ne csak budapesti értelmiségiek beszélgessenek a toleranciáról.

Hercsel Adél Gazdaság

Feminista reklámok: "Ki tud azonosulni a pucsító nővel?"

A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.

MTI Vállalkozás

M2: a közmédia lemondott a reklámbevételekről

Reklámmentessé válik június elsejével az M2 gyermek- és ifjúsági csatorna abban az idősávban, amikor a legkisebbeknek szóló műsorokat sugározza. Ezt a gyereknapon, a Családok világtalálkozója vasárnapi rendezvényén jelentette be .

hvg.hu Élet+Stílus

Mitől lesz férfias egy férfi?

Az élet nagy kérdéseire ma már a reklámok is keresik a választ. Most épp az Axe vállalkozott arra, hogy harcba száll a sztereotípiák ellen.

1 2 3 4 5 6 7
41
A címlapról ajánljuk