Hercsel Adél Élet+Stílus

"Soha többé fast fashion!"

A 35 éves újságíró, divatblogger, Mengyán Eszter 2016 októberében elhatározta, hogy egy éven át nem vesz egy új ruhadarabot sem. A kihívás ugyan véget ért, de Eszter azóta is a túlfogyasztásra ösztönző, környezetszennyező, a benne dolgozó, zömmel harmadik világbeli nőket és gyerekeket kizsákmányoló fast fashion alternatíváját kutatja.

hvg.hu Kult

Vége az öltönyös világnak az amerikai nagybankoknál?

A legkorszerűbb és világhódító technológiát képviselő kaliforniai szupercégek vezetői, menedzserei, legjobb műszaki szakemberei többnyire trikóban, farmerben jelennek meg a nyilvánosság előtt. A trend megállíthatatlan.

hvg.hu Gazdaság

Lehet irigykedni? Ennyit költenek a francia nők ruhára

A francia nők öltözködési és vásárlási szokásai mindig is irányadóak voltak. Ezért is lehet fontos az az új trend, hogy a divatban is hódítanak a „fapadosok”. A készruhát forgalmazó francia cégeket tömörítő szövetség adatai szerint főleg a fiatalabb korosztályoknál látványos a kiadások visszafogása.

Molnár Csaba Vállalkozás

A pesti belvárosban készül az öltönyök Maseratija

Két fiatal mérnök a budapesti belvárosban világszínvonalú biznisszé fejlesztette egyikük gyerekkori hobbiját. Minden mozzanatában kézzel varrott, szigorúan méretre szabott férfiruha szalont menedzselnek úgy, hogy varrni egyikük sem tud. Euróezrekért kapható öltönyeik viszont nagyon sokat "tudnak".

MTI / hvg.hu Élet+Stílus

Szélesre tárja gardróbja ajtaját II. Erzsébet

Egyebek mellett gyermekkori jelmezeket, díszes estélyi ruhákat és hivatalos öltözékeket is látni lehet a brit királynő gardróbját bemutató kiállításon, amely júliusban nyílik a londoni Buckingham-palotában. A tárlat része az uralkodó 90. születésnapját ünneplő programsorozatnak.

Torontáli Zoltán Gazdaság

Jön Magyarországra a ruhabolt, amely van is, meg nincs is

Egy cseh vállalat feltalálta az internetes és a hagyományos divatáru-kereskedelem hibridjét: van is fizikai boltja, meg nincs is. Eddig bejött a modell, a bolt beindult Szlovákiában és Romániában is, a cég árbevétele három év alatt 720 százalékkal nőtt, és mivel van pénz a terjeszkedésre, hamarosan nálunk is megjelenhet.

hvg.hu Plázs

Bizarr szubkultúra hódít: terjedőben a Lolita-kultusz

Ahogy megszokhattuk, az igazán bizarr és zavarba ejtő trendek, jelenségek és mozgalmak Japánból erednek. A vérbeli arisztokrata író, aki egész életét igazi kékvérűként élte le, valószínűleg sosem gondolta volna, hogy fő művéből kiindulva japán lányok fognak virágzó szubkultúrát alakítani.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

A címlapról ajánljuk