Regisztráció
 • 
Bejelentkezés
 •   •  twitterlogo •  rsslogo Hírcsatornák

BEJELENTKEZÉS



Kedves regisztrált látogatónk!

Felhívjuk figyelmét, hogy hosszú átmeneti időszak után mától csak e-mailcímével tud bejelentkezni oldalunkra. Amennyiben nem emlékszik, azonosítóját milyen címmel regisztrálta, írjon levelet munkatársainknak a hvg.hu@hvg.hu címre!

Ha még nem regisztrált a HVG Online rendszerében, akkor ide kattintva megteheti.

Ha elfelejtette jelszavát, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük a jelszóemlékeztetőt.

Ha szeretné újra megkapni a regisztrációja véglegesítéséhez szükséges aktivációs kódot, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük az aktivációs levelet.

HVG.HU \ CÍMKE \

SÓFOGYASZTÁS

Egy teáskanálnyi só is tompítja az agyat

Mindössze egy teáskanálnyi só is megnöveli az Alzheimer-kór kialakulásának kockázatát. A túl sok só az orvosok szerint az agyunknak és a szívünknek sem tesz jót.

szerző Medipress idő 2011. augusztus 30., kedd, 11:28

Halálhoz is vezethet a túlzott sófogyasztás

A túlzott sófogyasztás nemcsak a vérnyomást emeli, hanem a halálozás kockázatát is növeli - állapították meg amerikai szakértők, akik szerint azt is igazolták, hogy a nátrium erősen veszélyes, ám a kálium sói sokat javíthatnak az egészségen.

szerző MTI idő 2011. július 20., szerda, 08:41

Sófogyasztás-tanulmány: kétezren meghaltak a vizsgálat végére

A túl sok só és kevés kálium együttesen növelheti a korai halálozás kockázatát - mutattak rá kutatók.

szerző MTI idő 2011. július 12., kedd, 11:48

Nem biztos, hogy előnyös csökkenteni a sófogyasztást

Nem találtak bizonyítékot arra, hogy a sófogyasztás kismértékű visszafogása csökkentené a szívbetegségek kialakulása vagy a korai halálozás kockázatát - közölték szerdán megjelent elemzésükben brit kutatók.

szerző MTI idő 2011. július 06., szerda, 21:28

Nem csökkenti a szívbetegség kockázatát a sófogyasztás visszafogása

A sok sót fogyasztó embereknél nem volt nagyobb valószínűsége a magas vérnyomásnak, és kisebb eséllyel haltak meg szívbetegségben, mint azok, akik kevesebb sót vettek magukhoz - állapították meg kutatók egy európai tanulmányban.

szerző MTI idő 2011. május 04., szerda, 17:43

Az amerikai kormány intelme a sófogyasztásról

Az amerikai kormány a népesség felének azt javasolja, hogy drasztikusan csökkentse napi sófogyasztását.

szerző MTI idő 2011. január 31., hétfő, 13:55

Sótlanabb kamaszkort javasolnak a szakemberek

Tizenéveseknél javasolják a sófogyasztás csökkentését amerikai kutatók.

szerző MTI idő 2010. november 15., hétfő, 10:27

Betiltanák a sót New York éttermeiben

Szokatlan javaslatot terjesztettek be az amerikai New York állam törvényhozásában: teljes tilalmat rendelnének el a só használatára az éttermekben.

szerző MTI idő 2010. március 11., csütörtök, 19:56

Miért kellene csökkenteni a sófogyasztást?

Világszerte rengeteg ember életét mentené meg az élelmiszerek sótartalmának csökkentése. Számítások szerint ezt könnyebb elérni az élelmiszeripari ágazattal való tárgyalással, mint a sós termékek megadóztatásával. A számítógépes modellkísérletről az Annals of Internal Medicine számolt be.

szerző MTI idő 2010. március 08., hétfő, 19:55

Sótlan sikertörténet: hogyan előzhető meg a korai halál?

Portugáliában a szívgyógyászok elérték, hogy márciusban a parlament törvényt fogadjon el az élelmiszerek sótartalmának feltüntetéséről és korlátozásáról. A portugál orvosok sikeréről elhangzó beszámolót nagy tapssal üdvözölte az Európai Hipertónia Kongresszus közönsége.

szerző MTI idő 2009. július 01., szerda, 13:45

VIDEÓK
további videók »
HIRDETÉS
HVG Vallalkozas

    Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

    X