hvg.hu Autó

Igazi mindent elnyelő óriás lesz a Seat Tarraco

Hamarosan jön a spanyolok legnagyobb szabadidő-autója, amely a szokásoknak megfelelően egy földrajzi helyről, a katalán város Tarragona régi, római elnevezéséről kapta nevét.

Demeter Péter Autó

Skoda Karoq-teszt: nem olcsó, de a szóvicceket ingyen kapjuk

Egyre magasabban szárnyal a Skoda – de ha túl sok a barátod, nem marad időd az ellenségeidre. Egyelőre úgy tűnik, a csehek nem tudnak hibázni, ügyesen lavíroznak a német anyakonszern útvesztőjében úgy, hogy mindig jól jönnek ki belőle. Ha minden (a)Karoq szóvicc mellé egy autóeladás strigulát is behúzhat majd a Skoda, akkor nem lesz itt gondjuk.

hvg.hu Autó

Tíz éven belül minden új autó SUV lesz?

Elképesztően mennek az SUV-k, tavaly már közel 28 millió darabot adtak el belőlük, ami azt jelenti, hogy világszinten minden harmadik új autó ilyen emelt hasmagasságú „terepjáró”.

Radovits Dávid Autó

Mazda CX-5-teszt – Nem kell magyarázkodni

Nincs könnyű helyzetben, aki manapság középkategóriás szabadidő-autót szeretne vásárolni, hiszen márkapreferencia nélkül nehéz feladat kiválasztani a legjobbat a számtalan vonzónak tűnő ajánlat közül. Megnéztük hát, hogy a mezőnyből mire képes a Mazda nemrég megújult versenyzője csúcsfelszereltséggel, automataváltóval és összkerékhajtással szerelve.

Biró Csongor Autó

Melyik az év tesztautója? - szabadidő-autók

A 15 legfontosabb szabadidő-autó/terepjáró autó járt nálunk 2011-ben, ezek közül most önök választják ki azt, amely a kategóriát képviseli majd a döntőben. Ezekre az autókra lehet szavazni: Audi Q3, BMW X1, Opel Antara, VW Amarok, VW Tiguan, Chevrolet Captiva, Jeep Grand Cherokee, BMW X5 M, Toyota Hilux, Toyota Land Cruiser, Toyota FHCV, Opel Equinox Hydrogen4, Dacia Duster, Nissan Murano, Nissan Pathfinder.


A címlapról ajánljuk