VIDEÓK
A sörivás, különösen a világos sör fogyasztása erősíti a csontokat, segíti, hogy ne törjenek el - állapította meg a Kaliforniai Egyetem kutatóinak tanulmánya.
MTI
2010. február 08., hétfő, 17:55