szerző:
hvg.hu

Az élet nagy kérdéseire ma már a reklámok is keresik a választ. Most épp az Axe vállalkozott arra, hogy harcba száll a sztereotípiák ellen.

Erősre sikerült az Axe legújabb, maszkulin sztereotípiákat szétverő reklámkampánya. A hirdetésben jó pár olyan kérdés előjön, amely titokban sok férfit foglalkoztat, és amely az identitás alapjainak az elfogadását próbálja meg célul kitűzni. A reklámban ilyen kérdéesek villanak fel például:

Az rendben van, ha nem szeretem a sportot?

Az rendben van, ha a fiúk rózsaszínt viselnek?

Az rendben van, ha szűz vagyok?

Az rendben van, ha más férfiakkal kísérletezek?

Az Axe reklámjához a hátteret egy kutatás adta, amelyben azt vizsgálták, hogy a férfiak mire keresnek rá a Google-ban. Az eddig is sejthető volt, hogy a fiatal férfiaknak feladatot jelent a saját férfiasságukmeghatározása és megélése, ezt a sejtést a kutatás most konkrét kérdésekkel is alátámasztotta.

Az Axe a reklámkampányon túl egy kezdeményezést is indít egy olyan társadalom érdekében, ahol   mindenki a maga módján élheti meg a saját férfiasságát.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!