szerző:
Tóth Sándor

"A család, a tészta és Olaszország" - fogadjunk, nem sokan találnánk ki, hogy a legújabb Dolce&Gabbana darabon díszeleg ez a felirat. Ez a ruhadarab ráadásul egy kötény.

A csúcsmárka milánói divatház és a  világon egyik legnépszerűbb olasz tésztagyártó ugyanis  közös produktummal indította a 2018-as évet.

 A 105 éves, harmadik generációs tésztaház, a Pastificio Di Martino nemcsak Itália, de több mint 40 ország kulináriájában játszik fontos szerepet – legfőbb importőrei között van például az USA és az Egyesült Királyság. A 125 fajta termékből naponta 9 ezer tonnát előállító cég a nemzetközi ökogasztro mozgalom zászlóvivője. A Slow Food International szerint nagyszerű textúrával rendelkező, jól rágható, nem ragadós tésztákat gyárt: a kiváló gragnanói  tésztaféleséget, amelynek két fő alapanyaga az olasz búza és a gragnanói víz a Fatio hegy forrásaiból. 

©

  

©

A világ terített asztalait meghódító Pastificio Di Martino és az olasz divatot immár 33 éve diktáló Dolce & Gabbana ház együttműködéséből látványos produkció jött létre. Domenico Dolce és Stefano Gabbana jellegzetes színösszetételű tésztásdobozát a transzalpoki architektúra olyan ikonjainak jellegzetes motívumai díszítik, mint a milánói dóm, a velencei csatornák, a római Colosseum és a pisai ferde torony. Az emblematikus itáliai sztár sem maradhatott ki, feltűnik a dobozon Sophia Loren is, amint  egy tál paradicsomos spagettit kínál. 

©

A 2017 legvégén, illetve a 2018-as év küszöbén megjelenő,  5 ezer darabban limitált díszdoboz két csomag fél kilós spagettit, ugyanennyi penne mezzani rigate-t, s egy fél kilós paccheri tésztát tartalmaz. Továbbá a Dolce & Gabbana által tervezett, a márka szignójával ellátott, „A család, a tészta és Olaszország” feliratozású kötényt. Az összeállítás ára 120 euró. Az ajándékcsomag elérhető Nápoly kereskedelmi központjában, a Piazza Municipio-n Di Martino márkaüzletében, a nápolyi és bolognai repülőtér butikjában, s az interneten is rendelhető.

 A divatház amúgy a 2018-as évad tavaszi-nyári ruhakollekciója előfutárának szánta a kötényt, ugyanis a kifutókon a D&G az olasz ételek alapanyagai által inspirált kreációkkal jelentkezik majd.

©
©

 Úgy látszik, ami a fazékba bekerülhet egy jó fogáshoz, az mind trendi lesz az idén a ruhákon és a divatékszerekben is.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!