szerző:
hvg.hu

A cég 125 éves történelmében először önt alkoholt a vevők poharába.

„Szerény kísérlet a piacunk egyik különleges szegmensében” – így jellemezte a Coca-Cola egy magas rangú képviselője az áttörést, hogy a cég alkoholtartalmú italt készül piacra dobni – igaz, csak Japánban. Az ötletet az egyik alkohollal megbolondított  szénsavas ízesített ital, a Chu-Hi népszerűsége adta, amely 3 és 8 százalékos alkoholtartalommal emeli a fogyasztás élményét. Az ital a sör egyik alternatívájaként reklámozzák, és különösen népszerű a japán nők körében. A nagy japán italgyártók mind jelen vannak a piacon ennek az italnak valamilyen variációjával. Ezt a hullámot készül meglovagolni a Coca-Cola is.

Sajnos nem valószínű, hogy az italt Japánon kívül is forgalomba hozzák. Pedig az édes alkoholos üdítőitalok Nyugaton is elég népszerűek, gondoljunk csak a Bacardi Breezer diadalmenetére.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!