szerző:
hvg.hu

Az énekes a klipjében egy hírességet játszik, aki egy unalmas eseményről kiszabadulva őrült táncba kezd. Éppen úgy, ahogy a francia luxusmárka reklámjának főszereplője.

Egy vasárnapi zenei gálán mutatták be Taylor Swift legújabb, a Delicate című számához készült klipjét, amelyről gyorsan kiderült, hogy nagyon hasonlít a Kenzo egyik illatának 2016-os reklámjára.

A Joseph Kahn rendezte klip sztorija szerint egy puccos eseményen valaki Swift kezébe nyom egy darab papírt, amelytől az énekesnő rövidesen láthatatlanná válik, s megszabadul az őt vizslató tekintetektől, az unalmas kérdésektől, a vele szelfizni vágyó rajongóktól. Így aztán semmi sem tarthatja vissza attól, hogy táncoljon egy nagyot az estély helyszínén, a közeli utcákban meg a metróban.

A történet, a koreográfia egyes elemei, a főhős ruhája, de még bizonyos beállítások is nagyon hasonlítanak a Kenzo reklámjára. Annak Margaret Qualley színésznő, Andie MacDowell lánya a főszereplője, és Spike Jonze rendezte. Abban Margaret szintén kiszabadul egy puccos eseményről, hogy körbetáncolja az annak helyt adó épületet.

A Kenzo egyik pr-osa a New York Post pletykarovata, a Page Six szerint már reagált Swift videójára, igaz, ennek nyomát egyelőre nem találtuk. A beszámoló szerint a francia cég képviselője azt írta: "Figyelj, Tay, együttérzek veled. Nehéz frissnek maradni. Hívj fel, tudunk segíteni."

(BBC, Jezebel)

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!