szerző:
MTI

Az élelmiszer-üzletek nagycsütörtöki forgalma idén 15-25 százalékkal nagyobb volt, mint az elmúlt év legerősebb húsvéti napjáé, a nagypénteki munkaszünet pedig összességében 10 százalékos pluszbevétellel érzékeltette hatását - mondta Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója a köztévében.

Egyre inkább nő a minőségi termékek iránti igény, ár-érték alapján vásárolnak az emberek - közölte a CBA szóvivője.

Szerinte idén visszaszorult a tejbevonó masszából készült csokoládéfigurák forgalma, a vásárlók inkább valódi csokoládéból készült termékeket keresnek. Ugyanez a minőségi szempont érvényes a füstölt árura és sonkafélékre.

A gyorspácolású sonkáktól a hagyományos pácolású sonkák vették át a vezető pozíciót, a vásárlók 70 százaléka már a magasabb minőségű terméket kereste - mondta Fodor Attila.

Hozzátette, a húsvéti időszakot követően nem alakult ki áruhiány.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!