hvg.hu Én és a Cégem

Reklámfogás vagy jótékonyság? Ingyenfagyi Texasban

A texasi Fort Worth-ben található Sweet Sammies nevű cukrászda tulajdonosa még most sem tudja pontosan, hogy a magát Mr. Gary-nek nevező vadidegen férfi miért fizetett ki ezer dollárt az üzletbe betérő vendégek helyett. Mint ahogyan azt sem tudni, hogy miért adott ezen felül gavalléros, fejenként száz dolláros borravalót a háromtagú személyzetnek.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Mit adhat az értékesítő a vásárlók korában?

Az internet robbanásszerűen hódította meg a világot és hozta magával az egyre demokratikusabb és gyorsabb információelérést is. A vevő passzív befogadóból, aktív résztvevője lett a kereskedelmi folyamatoknak: keres, kérdez, tájékozódik, elképzel, megtervez, és persze vásárol. A termelés, elosztás és információ kora után eljött a vásárlók kora, ahol értékesítőnek a legfőbb konkurenciát maga a potenciális ügyfél jelenti. De vajon ez azt is jelenti, hogy nincs többé szükség az értékesítőkre? Aligha. Sőt! - Koncz Csaba írása.

hvg.hu Vállalkozás

Ha startup- nem is, fintech-főváros még lehet Budapest

A fintech az új startup, már ami a nemzetközi hájpot és az irdatlan mennyiségű befektetést jelenti. Az elmúlt 2 évben csak Európában 13 milliárd dollárt fektettek be fintech cégekbe. A FinTechShow-n az a 15 magyar cég mutatkozik be, amelyek hozzájárulhatnak, hogy Magyarország komoly tényező lehessen a területen.

hvg.hu Vállalkozás

Emlékszik a magyar kaja-Uberre? Most zárták be

Az alapító hosszas blogbejegyzésben meséli el a Yummber tündöklésének és bukásának történetét, a személyes hibáktól a NAV-os vegzálásokig. A leghasznosabb tanulságokat kigyűjtöttük az írásból.

E.ON

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

1 2 3 4 5 6 7
105
A címlapról ajánljuk