Azért, mert az anyós ott dolgozik, még nem családi egy vállalkozás
Én és a Cégem

Azért, mert az anyós ott dolgozik, még nem családi egy vállalkozás

Bár az utóbbi időben gyakran esik szó a családi vállalkozásokról, tulajdonképpen semmit nem tudtunk róluk, nem állt rendelkezésre pontos adat a létszámukról sem - ezzel indokolta Radácsi László, a Budapest LAB igazgatója és a Budapest Gazdasági Egyetem kutatási program vezetője, hogy miért volt szükség az idén nyáron indult felmérésre.

HVG Én és a Cégem

Jó üzlet lehet a ruha-Facebookként működő turkáló

„Te is szeretted a cuki kis dzsekit, én is szeretni fogom.” Efféle vallomások olvastán inkább barátnők levelezésére gondolna az ember, semmint a használtcikk-piacra – ám a kettő nagyon is jól összehangolható, sőt jövedelmező üzlet lehet belőle.

Magyar Telekom Nyrt.

A flow-élmény jót tesz az üzletnek, vallják a különleges menedzserjáték fejlesztői

Elit tengerészgyalogosok, felsővezetők és egyetemisták is vannak annak a magyar-amerikai szimulátorjátéknak a felhasználói között, amelynek beosztott-karaktereit Csikszentmihályi Mihály, a flow-elmélet atyja modellezte. A FLIGBY majd 30-féle vezetői képességet, készséget fejleszt, tudtuk meg dr. Buzády Zoltántól, a program nemzetközi nagykövetétől.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban

Mobile first, reszponzív weboldal, ASO: fogalmak, amiket számtalanszor hallottunk, mondtunk, olvastunk az elmúlt években. Az okostelefon-penetráció növekedése miatt már tudjuk, hogy a radikálisan megváltozott felhasználói viselkedésre a marketingeseknek és a UX designereknek is reagálniuk kell. De ugyanígy érzik ennek a trendnek a hatását a sales osztályok is, ahol számszerűen is tisztán látszik a változás. Mi lehet a válasza a főleg display bevételekből élő kiadóknak vagy online szereplőknek a mobile share növekedésével járó kihívásra? 5 plusz 1 tipp a Jófogás példáján keresztül! - Oláh Alexandra írása.

Magyar Telekom Nyrt.

Igy sztorizzon ügyfeleinek, hogy biztosan megtartsa őket

Carmine Gallo szerint „amit nem tudsz elmesélni, azt eladni sem tudod”. Ahhoz, hogy új vevőket szerezzünk, vagy rávegyük a régieket a vásárlásra, folyamatosan szóval kell tartanunk őket. Ebben a cikkben tippeket adunk, milyen csatornákon és hogyan juttassuk el „meséinket” hozzájuk.

Telenor Magyarország

Alig indult el, máris többmilliós ügyfélkörön tesztelhetett két magyar startup

Az akcelerációs programokba való bekerülést komoly kiválasztási folyamat előzi meg, melyen csak az igazán életrevaló kezdeményezések, és a valós piaci igények kielégítésén alapuló vállalkozások juthatnak túl. A kiválasztottak előtt olyan lehetőségek nyílnak meg, melyekkel a cég hosszú távú fennmaradása és fenntartható fejlődése is megalapozható.

1 2 3 4 5 6 7
109

A címlapról ajánljuk