Azért, mert az anyós ott dolgozik, még nem családi egy vállalkozás
Én és a Cégem

Azért, mert az anyós ott dolgozik, még nem családi egy vállalkozás

Bár az utóbbi időben gyakran esik szó a családi vállalkozásokról, tulajdonképpen semmit nem tudtunk róluk, nem állt rendelkezésre pontos adat a létszámukról sem - ezzel indokolta Radácsi László, a Budapest LAB igazgatója és a Budapest Gazdasági Egyetem kutatási program vezetője, hogy miért volt szükség az idén nyáron indult felmérésre.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia

Mi köze van a growth hackingnek a hackeléshez? Miben különbözik a „hagyományos” marketingtől? Hogyan definiálhatjuk saját North Star Metricünket? Egyáltalán: mi az a growth hacking? Kádas Péter és Farkas Zsolt, a 7Digits Digitális Marketing Ügynökség vezetői lerántják a leplet a módszerről, ami a digitális marketing jövőjét is jelentheti – interjú.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka

Több mint egy éve, hogy megjelentek az első chatbotok, és a marketingszakma nagyobbik része még mindig csak találgatja, hogy pontosan mire is fogjuk használni őket, hogyan és merre fejlődik majd a piac. Eközben a botok olyan társterületeken is elkezdték hódítóútjukat, mint a webes kereskedelem vagy a HR. Kalydi Gergely, a Talk-A-Bot társalapítója segít megérteni, hogyan és miért érdemes ezt az eszközt is beépíteni marketing és HR stratégiánkba!

HVG Szemináriumok & Konferenciák

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak

"Szép gondolat ez a growth hacking, de ez is csak B2C-ben működik, ugye?" – Merül fel a kérdés a B2B-marketingesekben, ha erről a módszerről hallanak. Pedig mi sem áll távolabb a valóságtól! A growth hacking ugyanis nem egy taktika, hanem egyfajta hozzáállás. Mint ilyen, sem B2C, sem B2B – sokkal inkább H2H (human to human). Dr. Kádas Péter írása.

Magyar Telekom Nyrt.

Vállalkozás: Növekedni szeretne? Akkor így indítson céges blogot

A megfelelő online felületek, eszközök kiválasztásával és minőségi tartalomkészítéssel a legkisebb vállalkozás is látványos növekedést produkálhat. Szakértőnk segítségével ezúttal azt mutatjuk meg, hogy miért és hogyan érdemes céges blogot indítani, továbbá milyen közösségi oldalakhoz célszerű kapcsolódni.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Facebook marketing - 6 tipp, amivel növelheti hatékonyságát

A Facebook marketing a legelterjedtebb marketing eszköz itthon a Google Adwords mellett, melyet mind az egyszemélyes vállalkozások, mind pedig a multik kellő buzgósággal alkalmaznak. Ugyanakkor, számos esetben sok olyan apró hibát vétenek, melyeknek hatása összeadódik és jelentősen tudják rontani a Facebook hirdetés hatékonyságát – Farkas Zsolt írása.

Magyar Telekom Nyrt.

Vállalkozás: Tényleg pénzkidobás a saját weboldal?

Akár új vállalkozást indítunk, akár meglévő vállalkozásunk online jelenlétét erősítjük, fel kell tennünk a kérdést: szükségünk van saját weboldalra – és ha igen, milyenre, vagy bízzuk magunkat a közösségi médiára? – Szakértőnk szerint a következőket érdemes megfontolni.

CYEB Energiakereskedő Kft.

Egy év alatt megtérülhet a beruházás, öt év alatt pedig milliókat spórolhat, ha okosan hasznosítja a hulladékhőt

A legtöbb vállalkozás a termeléséhez szükséges gőzt és a technológiai melegvizet földgázzal működő kazánok, gázmotorok és turbinák segítségével állítja elő. Ám kevesen tudják, hogy akár 5-14 százalékot is megspórolhatnak az energiaszámlájukon, ha egyedi hulladékhő-hasznosító rendszert is beépítenek.

1 2 3 4 5 6 7
109

A címlapról ajánljuk